Keskustelu tältä päivältä(ehkä pisin:D):
Minä: Ai VITTU että koskee((mahaan)ravaan samalla ympyrää pitki kämppää)
Ukkeli: No mä en valitettavasti voi sille mitään
Minä: Ihanko totta...
Ukkeli: Älä ala mulle kuule kiukuttelemaan..

Tänään sain tuta taas helvetin tuskat. Tai jos helvetti olisi olemassa, ilmasto siellä luultavasti olisi pakkasen puolella jos multa kysytään, I have almost been there... No, oli kummiski ihan pirullisen kipeä vatsanseutu tänään. Toivoin jo melkein että siirtyisin ajasta ikuisuuteen kun niin kovasti sattui... Menkat on luonnon tapa kostaa pahoille naisille kipujen muodossa? Kivun tarkoitus on palauttaa nainen päiväjärjestykseen PMS-kiukuttelun jälkeen? Kamala tuska oli taas vaikka nappasin 600mg Buranaa, siitä ei ollut yhtään mitään hyötyä. Sitten muistin että lämmön sanotaan auttavan kipuun ja raahauduin viimeisillä voimillani parvekkeelle auringonpaisteeseen koska kohtalon ivaa oli että aurinko tottakai paistoi tänään kuin viimeistä päivää. Sitten alkoi pikku hiljaa helpottaa...mikähän siinä on että kun ottaa särkylääkettä niin alkaa vaan väsyttämään ja vaikutukset ovat lähinnä siinä. Tai sitten on tehtaalla lorahtanut purkkiin jotain unilääkettä särkynappien sijaan.

Nyt ei onneksi ole enää kipuja, kaippa se auttoi kun täydensin annosta 1000mg:aan. Mielialakin alkaa varmaan "normalisoitua" tästä eteen päin olosuhteiden puitteissa... Täytyy myöntää että n. viikkoa ennen h-hetkeä alkaa pinna aina kiristyä kuten myös kroppakin ;) Tosin kropan kiristyminen näkyy noin puolet kuusta tuskin silminhavaittavina ja puolet kuusta kasvaneina rintoina ja muuten turvonneena olemuksena:D Kiitos PMS että mullakin on puolet ajasta jotain mitä kutsua tisseiksi(melkein), hahhahhaaaa...

Teoria(omani): PMS-oireet johtuvat siitä että nainen ei ole tullut ovulaation aikana raskaaksi vaikka naisen ruumis haluaa raskaaksi vaikkei nainen välttämättä haluaisikaan;) Tämä johtaa kiukutteluun, jonka syytä nainen ei tiedä. Menkkakivut palauttavat naisen maan pinnalle ja muistuttavat miksi raskaaksi ei koskaan kannata kuitenkaan hankkiutuakaan ellei halua kokea todella helvetillistä tuskaa. Sitä se kuulemma on, kk-kivut potenssiin sata. niin mulle on viisaammat kertoneet. Itsehän en varmaan koskaan synnytä mitään?
=D

Esimerkki PMS-kiukuttelusta(tapahtui n. viikko sitten), tapahtumapaikkana auto ja marketin piha:

Saavumme sittarin pihalle, elukat ovat kyydissä ja alan hilata takaikkunaa auki että saavat ilmaa sillä aikaa kun käydään kaupassa. Avaan ikkunaa noin viisi senttiä.
Ukkeli: ÄLÄ avaa ikkuna noin paljon, laita sitä pienemmälle
Minä(saavutan kolmasosasekunnissa raivarin, joka posauttaa pään): Aina pitää valittaa siitä mitä mä teen, koskaan en tee mitään oikein!!
Ukkeli: Lopetappa tollanen käytös nyt jne...(-> Saa mun aivot melkeen räjähtämään ja samalla olemme marketissa jo sisällä)Sen ikkunan voi joku vääntää auki kun takaikkuna on erilainen kuin etuikkuna.
Minä: No pitäähän niiden saada happea siellä!?
Ukkeli: Nyt lopeta tms...
Minä: ENKÖHÄN MÄ OLE NIIN ISO TYTTÖ JO ETTÄ OSAAN PÄÄTTÄÄ PALJONKO SITÄ IKKUNAA AVAAN!!!

Hävettävää.... ;)

...Mutta sanottakoon silti että toivoisin itseäni kohdeltavan ikäni vaatimalla arvokkuudella =D

P.S. Päivän piisi: GnR - November rain