Tuli tässä hieman selailtua mitä on tänne blogiin tullut kirjoiteltua sen lyhyen historian aikana. Mä en pitänyt siitä miltä se näytti, olen ollut kamalan negatiivinen. Tai jos se ei näy teksteistä niin sitten se on vain mielikuvana mun pään sisällä. Tiedoksi vaan sinulle joka luet tätä, huomautus lienee turha koska näitä ei taida kukaan lukea mutta en näitä siksi kirjoitakaan vaan siksi että saa edes osan paskasta pään sisältä ulos jossain muodossa. Ehkä siksi ei olekaan niin kaunista luettavaa aina...

Oikeastaan mua on alkanut vituttaa tuo blogin nimi "Elämäni tuuliviirinä"...siis mitä fukkia. Sitä paitsi sittemmin on käynyt ilmi että täällä kirjoittelee jo joku "tuuliviiri". Pitäisköhän vaihtaa nimeä, hmn. Miten olis vaikka "paskin osa minua"? Hepoliinin roskakori? Blondin kosto? =D Emmä tiijä...ihan sama kai minkä nimen alla sitä kuljetaan. Ei kai se ole päätarkoitus että blogilla on hieno nimi...tosin kuvaavampi se voisi olla mistä päästään taas siihen ettei sillä ole mitään väliä koska ei näitä lue kukaan ja itse tiedän kuitenkin itseni että mikä paska mä oon...;)

Siitä tulikin mieleen että olen paljon pohtinut viime aikoina miksi mun on niin vaikea ylläpitää ihmissuhteita. Alan pikku hiljaa kallistua sille kannalle että se johtuu siitä että mä olen niin paska ja tylsä ihminen ettei kukaan jaksa tuntea mua loppuelämäänsä. On niitä muutamia jotka ymmärtää että mulle on ihan normaalia ettei koko ajan(lue: kaks kertaa vuodessa;)) olla pitämässä yhteyttä ja silloin se toimii, kumpaankin suuntaan. Se ei tarkoita ettenkö kaipaisi heitä... Lisäksi mä olen itsekäs (laiska) paska. Juuri niin. Jos joku on eri mieltä niin kertokoon. No, en mä ole itsekäs paska...olenpas...enpäs...emmä tiä. Mä oon vaan niin yksin(okei, ukkeli on joo...) että pakko olla itsekäs paska kun suurin osa sosiaalista(mitä vittua??) elämää tapahtuu pään sisällä =D Tervetuloa skitsofrenia. Ja sanottakoon lopuksi ellei joku vielä(jos näitä kummiski joku lukee)ole tajunnut, näitä juttuja, EI kannata, MITÄÄN niistä, lukea aivan haudanvakavana. Huomenna olen kuitenkin jo eri mieltä :)

p.s. anteeksi vitun käyttö...siis vittu-sanan monikertaisuus tekstissä...vittu ;)