Jaahas. Mitäpä olisi tapahtunut sitten toissapäivän, silloin taisin viimeeksi tilittää. No mäpäs kerron mitä pahaa mä tein toissa päivänä eli edellispäivänä koska mulle melkein, mutta vain melkein, tuli siitä ehkä hieman huono omatunto. Ulkoilutin koiraa edellisiltana taas läheisellä ulkoilureitillä, sillä tiellä, missä tapahtui se välikohtaus sen rivitaloasukkaan kanssa, joka huitoi mulle keskisormia ja josta kerroin, ylläri pylläri kohtalonivaa juuri vissiin toissapäivänä. Noooo, kuljin taas tästä legendaarisesta ja hammastenkiristystä aiheuttaneesta kohdasta ja koira itselleen tyypillisesti rauhallisesti haisteli joka neliösenttimetrin siinä "aidan tällä puolella". Eikös ponkassut se muija sieltä rivarista ovellensa kädet puuskassa ja alkoi toljottaa meitä siten ettei kenellekään taas jäänyt epäselväksi mikä akkaa oikein vitutti. No mullahan kuohahti sisällä koska mua oli loukattu enkä ollut saanut(siihen asti) tilaisuutta antaa samalla mitalla. Siinä muija sitten mulkoili mua ja mä sitten tokaisin sille että "tulitko sä taas näyttelemään niitä keskisormiasi sinne?" ja mulkaisin takaisin. Eukko vaan katto ja sitten jatkoin sanomalla "hanki kuule elämä!". Se taisi osua liian lähelle todellisuutta ja eukko katosi sisälle sen sileän tien sanomatta mitään. Siitähän sai! Jospa tajuaisi olla aukomatta päätään mulle enää, luulisi jo tietävän kenen kanssa oikein on tekemisissä :D

Sitten jälki käteen mä ajattelin että ei hitto mikä mulla on kun on koko ajan karvat pystyssä ja varuillaan huutelemaan muille ja mä tulin siihen lopputulokseen että mä oon sitä vittuilua jaksanut kiltisti kuunnelle niin kauan että enää ei mulle auota päätä ilman mitään seurauksia tyyliin "käännä toinenkin poski". Itse asiassa mitta tuli täyteen jo pari vuotta sitten siellä ex-työpaikassa kun työkaverin kanssa meni pinna lopullisesti kun en jaksanut enää niitten pompottelua. Varsinkin tuntuu että keski-ikäiset akat on ottaneet jotenkin elämäntehtäväkseen "neuvoa" juuri mua joka asiassa. Näytänkö mä siltä että mä haluan kuulla jotain vittuilua, häh? Tai näytänkö mä lähtökohtaisesti niin nössöltä niiden mielestä että ne aattelee että tuohon "tyttöön" voi varmaan purkaa kaiken pahan mielen ilman seurauksia?! Ja sitten ollaan naama nutturalla kun sanotaan vastaan eikä niellä kaikkea paskaa mitä syötetään. Kuulkaa ämmät keski-ikäiset ja muut elämäntehtävänään muille vittuilevat, ulkonäkö voi pettää!! Mulle auotaan päätä vain yhden kerran, perkele! Johan mä sanoin että MÄ EN OLE MIKÄÄN PERKELEEN KYNNYSMATTO!!