Nyt on sitten valokuvatorstai hoidettu pois alta. En tiedä mitä tuli mutta tulipas jotain kuitenkin. Aika spontaanisti otettu kuvatus. Onko lasisi puoliksi täynnä vai tyhjä...hmn

Meidän äiti ja isä kävivät äsken pikavierailulla. Olivat olleet jollakin markkinoilla eräässä kaupungissa sadan kilometrin säteellä ja kysyivät ensin tekstiviestillä haluanko että tuovat rinkelin. No tottakai mä viipurinrinkelin halusin. Eihän ne tietty maistu oikeastaan oikein miltään mutta kai sitä nyt palan Karjalaa aina tilaisuuden tullen maistaa, vai maistaako... Tuolla se nyt nököttää tiskipöydällä.

Koiralla on edelleen se kamala karvanlähtö päällä. Etenkin isä vaikutti erittäin tyytyväiseltä kun koira pyöri niitten välissä sohvalla... Se nyt on aina sellanen hätähousu että valehtelematta, kun rinkeli oli isketty käteen, he viipyivät vain vajaan kymmenen minuuttia. Oli isällä kuulemma kauhea nälkä ja kiire syömään. Parempi sitten olikin että lähtivät, mä tiedän millainen siitäkin tulee kun verensokerit laskee alle kriittisen rajan. Se on mullakin veressä tullut perintönä. Tai olisiko ihan ihmislajille tyypillinen ominaisuus että pinna kirenee kun sokeri vähenee? Itse asiassa munkin varmaan pitäisi syödä jotain...Söinhän mä aamulla banaanin ja mitä kello on nyt, puoli kolme. Eli aika kriittistä aikaa taas kirjoittaa yhtään mitään. Silloin alkaa keskittymiskykykin huonontua potenssiin kymmenen ja tekstistä tulee sekavaa eikä missään ole päätä eikä häntää. Eilen mä join varmaan liikaa kahvia ja söin suklaapapanoita(sokerin yliannostus) kun tuli vähän levoton olo ja joku kysyi multa että onko mulla jokin piilevä adhd. Mä sanoin että ei se mikään piilevä ole...

Jeah. Ehkä parempi että mä menen nyt syömään. Alkaa huikomaan ja vähän niskaakin kiristää kun tämä tuoli on liian matala ja epäergonominen ja kaikki huonekalut suunnitellaan jollekin keskimittaisille. Ei sillä että mulla olisi mitään keskimittaisia vastaan. Ei toki. Mutta kun perkele kaikki pitää aina veistää kuin yhdestä puusta. Huonekalutkin. Tottahan toki mä haluan istua polvet suussa joka paikassa, niin että ryhti menee ja joka paikkaan alkaa särkeä. Mut kai se on oma vika kun pitää vääränlaisia huonekaluja...Vai olisko niin että ei ole oikein valinnanvaraa "köyhät"-hintaluokassa...joo. Syömään etten pilaa suht hyvää mielentilaani.

p.s. Kiitos rinkelistä, ä+i