Taas näitä mutta menköön... :)


Kirjoita kolme asiaa elämästäsi alla mainittuina ajankohtina:

Kymmenen vuotta sitten (1997):
-Kirjoitin ylioppilaaksi
-Vietin melkein koko vuoden selvin päin
-Ihastuin palavasti vanhempaan mieheen(hopeless) :D

Viisi vuotta sitten (2002)
-Olin opiskelija
-Erosin eksästä ja muutin ukkelin kanssa yhteen asumaan kun oltiin tunnettu kuukausi. Menin kihloihin
-Kamppailin lopputyön ja itseni kanssa...

Kolme vuotta sitten (2004)
-Olin töissä "liukuhihnalla"(kai sitä melkein niin voi sanoa)
-Olin töissä "liukuhihnalla"
-Olin töissä "liukuhihnalla", ei muita muistikuvia.

Vuosi sitten (2006)
-Asuin taas täällä ja olin työharjoittelussa orjana ilman palkkaa paikallisessa hypermarketissa
-Liityin kirkkoon(kyllähän sitä siskonsa vuoksi tekee mitä vain;)) ja pääsin siskon pojan kummiksi
-Aloin harkita vakavasti uudelleen kouluttautumista

Tähän asti tänä vuonna (2007)
-Olen saanut uuden ystävän, Jiin
-Olen tavannut ihmisen "vuosien takaa"...
-"Petin ukkelia" vai miten sen nyt haluaa ilmaistakaan...
Ja bonuksena: Kävin trukkikurssin :D

Eilen:
-Sain ilmoituksen että minut on hyväksytty kurssille
-Osallistuin valokuvatorstaihin
-Kävelin kauppaan vähän ennen sulkemisaikaa ostoksille

Tänään
-Elän tätä päivää, pitäisi elää kuin viimeistä päivää. Tässä ja nyt.
-Olen kirjoittanut lokia
-Menen kohta keittämään kahvia

Huomenna
-Huomisesta ei vielä tiedä
-"If tomorrow never come, would she know how much I love her"
-Ei huolta huomisesta

Ensi vuonna (2008)
-Ehkä olen kurssilla, tai töissä tai jotain. Ei mitään mahkuja tietää. Ei ole sitä kristallipalloa. Mä en suunnittele tulevaisuutta.

P.S. Eikö ollutkin aika perseestä. Jotenkin ei yhtään muista mitään tapahtumia. Mitä siitä pitäisi päätellä sitten.
Joku kokee vissiin erityistä sääliä mun "juuria"(en nyt sanoisi ehkä noinkaan)kohtaan koska yhtäkkiä lohtuhalit ovat kaksinkertaistuneet 18:aan kappaleeseen.(lyhennetäänkö se noin? T:äikkä ällä) Kivaa :) Pitäisköhän perustaa joku pusukonekin. Hmn.