Ajattelin piristää itseäni täyttelemällä tällaisen, joka löytyi tuolta jostain, en muista enää mistä...eli testingtesting.

1. Missä huoneessa olet nyt? Olen olohuoneessa.

2. Mitä löydät näyttösi päältä? Katon?
3. Montako kertaa olet tänään aivastanut? En kertaakaan.
4. Milloin viimeksi satutit itsesi pahasti ja miten? Ai henkisesti vai fyysisesti?
5. Kenen ystäväsi kanssa vietit aikaa viimeksi kahdestaan? Jiin, mun ex-kurssikaverin.
6. Oletko mielestäsi hyvännäköinen? Ihan siedettävännäköinen, sanoisin. En mikään erityisen hyvännäköisenä pidä itteäni...
7. Käytätkö tällä hetkellä kynsilakkaa? En käytä.
8. Mikä soittoääni kännykässäsi on? "Boten Anna" :D
9. Mitä CD:tä kuuntelit viimeksi? Jaa. Olisiko ollut Poets of the fall - Signs of life ?
10. Minkä julkkiksen näköiseksi sinua on kutsuttu? Tarja Smura, Riittä Väisänen, Vanessa Paradis(??:D), Jenna Elfman...onhan noita kun muistelee mutta miten lienevät paikkaansapitäviä...Vanessa voisin ollakin, onhan se Johnny Deppin vaimo, *huokaus ja naurua*
11. Mistä näit unta viimeksi (siis niin että muistat)? Tummaihoiset ihmiset laskivat autolla hyppyrimäessä ja unta siitä että menin jonkun miehen luo, johon olin tutustunut netissä ja joka olikin siellä jonkun naisen kanssa ja ne halus kimppakivaa mun kanssa mutta mä en halunnut.
12. Onko sinulla sisaruksia? Onhan noita. Sisko ja pari velipuolta.
13. Käytätkö nukkuessasi sukkia? Joskus
14. Minkä värinen päiväpeittosi on? Punainen
15. Milloin sait viimeksi lahjan ja keneltä? Jaa. Miten sen nyt ottaa. Kauheasti en lahjoja saa mutta jos sanoisin että olen saanut rahaa lainaksi, joka onkin jäänyt "lahjaksi".
16. Minkä taidon ottaisit jos saisit valita? Miten olisi taito parantaa sairaita?
17. Minkä elokuvan katsoit viimeksi? Eilen katsoin vähän aikaa Arizona dream-elokuvaa...
18. Oliko hyvä leffa? Joo. On se ihan hyvä.
19. Paras juoma? Vesi ja maito, edelleen.
20. Minkälaiset kuoret kännykässäsi on? Jaah, tuota, täytyy kipaista katsomaan. Tuollaista hopeaa ja valkoista näyttävät olevan.
21. Asutko miten? Kerrostalossa vuokralla.
22. Mitä ajattelet juuri nyt? Edellistä kysymystä.
23. Mihin meni viimeksi hermot? Koiraan. Tänään.
24. Mitä löytyy sänkysi alta? Nyt varmaan löytyy pölyä ja elukoitten karvoja
25. Milloin viimeksi imuroit? Oisko ollut viime viikolla.
26. Tavallinen vai valkosuklaa? Ei kumpikaan. Mikä on "tavallinen suklaa"?
27. Tykkäätkö juustoista? Joo tykkään. En mistään liian vahvoista kuitenkaan.
28. Milloin viimeksi nolostuit? En halua muistaa
29. Mitä sulle tulee ekana mieleen sanasta auto? No sen auton kuva tulee päähän :P
30. Juotko paljon vettä? Ihan riittävästi varmaan
31. Moneltako heräsit tänään? Varttia vaille yhdeksän
32. Kesän paras grilliherkku? Ei se kai ole mikään grilliherkku mutta sanotaan että ahven nuotiolla paistettuna. Mä en harrasta grillaamista. Joskus voin syödä makkaraa. Mut ei se mikään paras ole. En mä tiedä tykkäänkö edes makkarasta kauheasti...
33. Oletko ollut suihkussa vaatteet päällä? Olen :D
34. Oletko ollut yhteyksissä virkavallan kanssa? Olen.