Toimintasuunnitelma muotoiltiin uusiksi viime yönä: En lukenut Sinuhea aamu kahteen. Menin sänkyyn jo ennen yhtä, yritin saada unta, yritin ja yritin mutta eihän siitä mitään tullut. Eli toimintasuunnitelman kohdat 3-5 toteutuivat juuri niin kuin pelkäsin. Olin nukkunut ennen kolmea varmaan kymmenen minuuttia ja sitten ukkeli tuli, koira ulvoi ja mä heräsin siihen kun ukkeli komensi koiraa. Sitten ukkeli tuli nukkumaan, nukahti ja mä jatkoin pyörimistä myötäpäivään peiton alla. Neljän aikaan en ollut nukkunut silmäystäkään. Viiden aikaan en ollut nukkunut melkein silmäystäkään. Kuudelta olin nukkunut silmäyksen ja viittä vaille seitsemän heräsin siihen kun koira oksensi ja ponkaisin ylös katsomaan että onko se perkele tehnyt sen olohuoneen uudelle matolle mutta ei onneksi ollut vaan ainoastaan olkkarin lattialle... Samalla kissa alkoi vinkua ruokaa ja ruokin sen siinä samalla ja painuin sänkyyn takaisin pyörimään herätäkseni yhdentoista jälkeen toteuttamaan toimintasuunnitelman vaihetta 6 sekä 7. Kohta 8 menee kiroillessa ihan muita asioita. Ja toimintasuunnitelman vaiheeseen 9 siirryn tuossa neljän jälkeen kun ukkeli heittää mut porukoitten luokse. Armon kummipoika on jo siellä kuulemma. Hyvä niin, saapahan äiti palluutella sitä nyt rauhassa niin mä voin leikkiä sen kanssa sitten loppuillan.

Oikeastaan väsyttää yllättävän vähän. Pikkasen on silmät ristissä ja rintaan pistää mutta ei sen kummempia. Ukkeli meni puhaltamaan jonkun päiväpelin. Sillä tuntuu tuota ohjelmaa nyt riittävän. Mä taidan kohta raahautua suihkuun puunaamaan naamataulua ja muita ruumiinaukkoja, hahahahahahahaha....Joo olipa hauskaa. Jospa sitä menisi tässä väsysumussa tämä päivä. Mihinköhän aikaan puolitoista vuotiaat menevät nukkumaan?

Mä odotan ihan innolla että pääsee leikkimään :)

P.S. Kommentoida saa edelleen mielellään. Mieluiten tietysti nimellä mutta kyllä mä niille anonyymeillekin päätä auon takasin tarpeen tullen tietysti ;)