Heipparallaa.

Mulla oli mielessä varmaan tsiljoona aihetta ja asiaa mistä kirjoittaa juuri tänään, mutta. Olen odottanut koko päivän että pääsisin tähän koneelle hieman raapustelemaan blogiini. Sitten mulle sanotaan että ole hyvä, nyt olisi 15 minuuttia aikaa käyttää konetta. Siis mitä vittua, potkitaanko mua päähän tai jotain?! No siitä oikeastaan pääsisi jouhevasti johonkin aiheeseen. Täytyy varmaan ne muut jutut säästää sitten huomiselle tai jonnekin, koska ei perkele vartissa mitään kerkeä kirjottaa...ainakaan kakssormijärjestelmällä... Vituttaa.

Mutta aamulla oli pitkästä aikaa kun silmät avasin sellainen hyvä fiilis. Tai että ei vituttanut herääminen. No nyt taas vituttaa... Mutta ensin ei vituttanut, oli sellanen olo että jee, eihän tää nyt niin pahalta tää elämä näytäkään...Sitten fiilarit alkoivat laskea, sitten iski melkein fyysinen ahdistus ja voimattomuus sen edessä ettei kykene vaikuttamaan asioihin siten kuin haluaisi. Tai mistä mä tiedän vaikka pystyisinkin mutta siltä se ainakin alkoi taas tuntua... Sainpahan pienen hetken olla autuaan onnellinen :D Onni on ohikiitävää?

Ärsyttää nyt tämä ajan puute, menee varmaan se mulle armolla lahjoitettu 15 minuuttia valittaessa siitä vaivaisesta viidestätoista minuutista. Ukkelin nääs pitää antaa pelata pokeria! Sanonko mihin voi työntää pokerinsa... just niin. No voi vittu, nyt se turnaus alkaa... Piti kirjoittaa mm. telepatian ja ajatuksen voiman mahtavasta(tai ainakin haluaisi uskoa että se toimii;)) vaikutuksesta mutta nythän mulla on hyvin loppuilta aikaa harjoitella sitä ajatustoimintaa ja koittaa ottaa telepaattisesti yhteyttä :D

Täytyy mennä... Halutaan ostaa uusi elämä, ei kellään olisi tarjolla? ;)

My
Red
Heart