MIKÄ SINUA VITUTTAA...

TALVESSA - Kylmyys ja pimeys

KEVÄÄSSÄ - Loskakelit ja se kun vuorotellen pakastuu ja lauhtuu ->pirun liukasta

KESÄSSÄ - Hirvikärpäset

SYKSYSSÄ - Se kun lehdet putoaa puista ja kaikki on harmaata ja värintöntä

KOULUSSA - Ei mikään enää koska se on takana päin

CD-LEVYISSÄ - Jaa...ei mikään kai...

LEMMIKISSÄSI - Koira, rikos: riehuminen. Kissa, rikos: patterin hinkkaaminen tassulla keskellä yötä

POLKUPYÖRISSÄ - Jaah... ei mikään kai...

HAMEISSA - Niitä näkyy liian vähän :)

HOUSUISSA - Kun ne kutistuvat pesussa mystisesti eivätkä enää mahdu päälle. Etenkin lempifarkkujen kutistuminen ärsyttää ;)

KORKOKENGISSÄ - Se, että haluaisin käyttää korkkareita(edes joskus) mutta en voi koska en halua olla mikään pilvenpiirtäjä. Sellaset ois makeet, mitkä ois vaikka mustaa nahkaan, niissä ois puukorot ja niittejä ja vaikka remmit nilkan ympärillä. Arvaa vituttaako! :P

TENNAREISSA - Vesi menee läpi sateella

VANHUKSISSA - Miksi ne "kaikki" leikka lyhyet hiukset ja pukeutuu harmaaseen?

PIKKULAPSISSA - Näsäviisaus... :) emmä tiedä. Kuka nyt pikkulapsia inhoaisi.

MIEHISSÄ - Se että ollaan hemmoteltuja äitin pikku mussukoita :D

NAISISSA - Juoruilu. Kateellisuus.

IHMISISSÄ YLIPÄÄNSÄ - Kaksinaamaisuus ja selkään puukottaminen. Valehtelu...(paraskin sanomaan tuosta valehtelusta...)

SAIRAALOISSA - Se että äiti vietti pyhät ja juhlat sairaalassa töissä kun olin lapsi.

SYNTYMÄPÄIVÄSSÄSI - Se on aina talvella. Haluaisin kerran viettää kesäsynttärit mansikkakakun kera. Tuoreiden mansikoiden kera.

RADIOSSA - Liikaa mainoksia

TELEVISIOSSA - Liian paljon paskaa

HUONEESSASI - Ei mulla ole omaa huonetta, mä olen aikuinen :D Paitsi olen kuullut että joillakin aikuisillakin on oma huone. Perkele, olen kateellinen, mäkin haluan oman huoneen :(

VITUTTAAKO SINUA USEIN? - Ei oikeastaan. Mä vaan näyttelen...

VITUTTIKO SINUA TÄTÄ KYSELYÄ TEHDESSÄ? - Ei yhtään.