Kun tultiin kotiin tänään niin koira oli teurastanut kaksi puhelinluetteloa eteisen lattialle. Sellasta kivaa pientä silppua. Mikäs siinä, parempi puhelinluetteloa jäystää kuin vaikka huonekaluja...

..Ukkeli on jääkiekkotuomareiden kokouksessa. Niillä on sellaisia aina välillä. Tänään ukkeli kävi ilmoittautumassa autokouluun kakkosvaiheeseen, mikä sinänsä on aika huvittavaa. Huvittavaa siksi että ajokortti ukkelilla on ollut jo aika pitkään. On vaan käynyt hakemassa "jatkoaikaa" tai mitä se nyt on, emmä tiedä. Sanokaa joku jos joku tietää. Joku sais mutkin opettaa ajamaan, muuten en ala.... Ukkelilla on tavoitteena päästä aikuiskoulutuskeskukseen linja-autokurssille, siksi kiire juuri nyt ajaa pimeät ynnä muut. Onhan se nyt paras suunnitelma häneltä mun mielestä pitkästä aikaa, katotaan nyt vaan sitten että miten homman kanssa käy. Oishan tässä niitä omiakin "urasuunnitelmia" luotava mutta taidan juuri nyt lähitulevaisuudessa keskittyä selviämään hengissä :D...:( No ei, emmä tiedä mistä mä taas puhun, kuhan ikävissäni kirjottelen...

Huomenna mullakin on sosiaalista elämää. J soitti mulle tänään(yhteensä peräti ainakin 4 kertaa, mutta ei siitä sen enempää) ja kutsui mut huomenna kylään. Mä lupasin mennä. Ihan kivaa. Siinä on kuitenkin ihminen, josta mä pidän eikä niitä todellakaan ole liikaa. Kahdeksi pitäisi siis selviytyä kaupungin toiselle laidalle. Menen ihan kotiinsa käymään, en olekaan koskaan ennen käynyt. Mielenkiintoista nähdä millainen koti Jiillä on.

Muistammehan sen kurssin jonne ilmoittauduin työvoimatoimiston kautta VAPAAEHTOISESTI ja omasta aloitteestani. No mulle tuli sen kurssin(14.-16.11.)kurssiohjelma tuossa taannoin kotiin postitse ja näin siinä mm. luki: "Erittäin tärkeää: Mikäli et osallistu infopäiviin 14.11.-16.11.2007 tai ilmoita esteestä, oletamme, että et hae enää työtä ja päätämme työnhakusi. Tällöin myös työttömyysetuuden maksu päättyy. Saerauksena saattaa olla myös työttömyysetuuden menettäminen määräajaksi tai toistaiseksi"
Siis haloo, mä ilmottauduin sinne vapaaehtoisesti! Joo, onneksi mä osaan nykyään suhtautua noihin uhkauksiin lähinnä huumorilla, ei niitä muuten pään räjähtämättä kestäisi. "Oletamme että et hae enää työtä", voi jumalauta, salli mun nauraa :D :D No onneks J lupas tulla sinne kurssille huvikseen mun mukaan kärsimään jos vaan mukaan mahtuu. Kiitettävää myötäelämistä.

Eipä kai tässä nyt tällä haavaa enempää, ehkä vielä jotain tänää keksin että saa päästä kaiken ulos niin kirjaimet pään sisällä eivät haittaisi nukkumista mutta jos kirjaimet antaisivat mun olla rauhassa niin sitten lokikin saa levätä loppuillan. Saas nähän miten mun käy. Hyvvee illanjatkoa :)

Allways in my **

p.s. Niin ja hyvää lokakuun alkua. Miljoonasateen "marraskuu" vois olla aika sopiva aiheeseen.