Näytänkö mä rikkaalta? Ukkeli juuri luki lehdestä "pikavinkit" miehille joululahjoiksi ja sanoi siitä inspiroituneena että "osta mulle plasmateevee". Näytänkö mä muka siltä kuin mulla olisi varaa...

Siitä tuli mieleen jollakin mielleyhtymällä taas. Kävimme päivällä naapuripaikallisessa marketkeskittymässä ruokaostoksilla. Parkkihalliin mennessämme käännyimme vasemmalle("halliin" sisään) kun etsimme paikkaa. No eikö alkanut edessä mateleva yhtäkkiä peruuttamaan ilman mitään ennakkovaroitusta! Ukkeli siinä joutui jo tekemään väistöperuutuksia taaksepäin ettei olisi tullut meidän puskuriin. Mä aloin kiljua että "missä se töötti on?!" "tööttää nyt HERRANJUMALA ennen kuin se (saatanan mulkku) tulee päälle!!" Siis se vaan peruutti ja peruutti niin kuin meitä ei olisi ollutkaan. No onneksi takana olevalla tiellä ei ollut sen enempää liikennettä ettei tapahtunut mitään. Ja onneksi ukkeli löysi sen töötin ettei mun tarvinnut käydä hallintalaitteisiin käsiksi. Sitten sieltä autosta nousi sellainen harjastukkainen mies ja harjastukkainen nainen. Mä heitin pahoja mulkaisuja siihen suuntaan. Auton rekkarissa luki BOD-I ja kyydissä ollut nainen oli Kike Elomaa(?melko varma havainto). Vinkkinä vaan siihen suuntaan että opettele ****** ajamaan! Se, että SÄ(kuski) olet jollakin tavalla "kuuluisa" (bodari tai joku muu vastaava?) ei oikeuta tuollaiseen törttöilyyn. Seuraavalla kerralla soitan poliisille. Piste.

Mähän jos olisin ollut siinä ratissa niin olisi töötti laulanut ja kovaa. Mutta mullahan ei ole sitä ajokorttia...

Ai niin. Sisko kävi edellispäivänä pikkumiehen kanssa kylässä illalla. Siskonpoika ei ollut käynyt sitten kesän täällä eli tavallaan tuli ihan uuteen paikkaan kun kaikki piti ainakin tutkia niin tarkkaan. Valokatkaisijat olivat tosi kuumaa tavaraa, kotona kun ei kuulemma ylety niihin. Koiraotus erehtyi menemään nuolemaan siskonpojan naamaa, jolloin alkoi kamala itkukonsertti Siskon mukaan ei pidä siitä kun naamaa pestään muutenkaan :) Kyllä se rauhoittui siinä mutta kun koira teki sen uudenmmankin kerran niin meinasi "Kivi-lyhty" lentää pojan toimesta olkkarin pöydältä lattialle kun harmitti niin paljon lasta mokoma koira. Kuului sellainen "yyyy---yyhyyyyy--buaaaa---" ja sitten käsi ojentautui kynttilälyhtyä kohti. Vähänkö mä repesin :D Yritin nauraa silti hihaani ettei lapsi olisi saanut mitään traumaa. Sisko on kyllä helisemassa sen mukulan kanssa. Mutta kai se kuuluu siihen ikään (uhmata ym.). Hitostako mä tietäisin.

Oolta tuli sähköpostia tuossa pari päivää sitten, tosin huomasin sen vasta eilen. Tulee luettua noita sähköposteja aika satunnaisesti, välillä jopa vain kerran kuussa tai harvemmin... No, se oli tavallaan vastaus mun sille lähettämään postiin. Kerroin sitten sillekin mitä kaikkea tässä on tapahtunut tämän vuoden aikana. Ja mä kun pelkäsin että sen asenne mua kohtaan muuttuisi jotenkin sen takia mitä on tapahtunut... Onneksi se oli turha pelko. Oohon voi aina luottaa. :) Ei taida sillä mennä kuitenkaan nyt ihan kympillä, en repostele sitä kuitenkaan sen enempää. Vitsit. Mä haluun nähdä Oon! Ei olla nähty KAHTEEN vuoteen! :/

Jii pääsee "hoidettavaksi" ensi viikolla. Mutta ei siitäkään sen enempää. Mutta hyvä että pääsee.

Ukkelin mielestä mun pitäisi leikata hiuksia 30 senttiä. Niin se ainakin sanoi päivällä. Tai sitten se vaan halusi taas ärsyttää mua tahallaan kun tietää miten intohimoisesti mä suhtaudun tukkaani. Oisko joku v**** (häveliäs hepoliini, kun sensuroi sanoja...tämän hetken) polkkatukka muka parempi? Siis en mä sillä että polkkatukassa olisi mitään VIKAA, mutta en tiedä onko se mun juttu. Mulla on viimeeksi ollut lyhyt tukka joskus viisi vuotiaana. Nythän ne on tuonne alaselkään asti jo. En mä tiedä... Se oli vaan vastaus siihen kun pohdin ääneen että mitä tekis tukalle, ottaisko permanentin. No, ei mulla kyllä olisi varaa mennä näille mitään tekemäänkään ja itse en osaa niin vaihtoehtona on antaa kasvaa. Jos värjäisikin hiukset, ihan ekaa kertaa. Laittais vaikka mustaksi! Musta tukka ja vihreät silmät vois olla aika makee yhdistelmä? :)

Ei muuta nyt. Moi! ;)