Mui :)

M
ulla on tänään 29-vuotis syntymäpäivä...Pala kakkua, olkaa hyvät, jos maistuu :)


1087437.jpg

Eilen tuli ukkelin kanssa puhetta siitä kun yleensä noin about suurin osa ihmisistä luulee mua jatkuvasti nuoremmaksi kuin olen. Laittelin siinä pyykkiä kokien ahaa-elämyksen ja huusin kylppäristä ukkelille: "Nyt mä tajusin sen asian, miksi ihmiset luulee aina mua (paljon) nuoremmaksi kuin olen. Ei se johdukaan siitä, että olisin niin nuoren näköinen vaan siitä että mä olen niin lapsellinen". Tähän ukkeli vastasi että "Niinpä ;)"

Toisaalta multa kysyttiin viime kesänä R-kioskilla henkkareita kun olin ostamassa tupakkaa, enkä suutani ollut avannut ennen sitä askin pyytämistä. Kai se ikäraja edelleen on 18 vuotta?

Mulle nyt periaatteessa ihan sama, toivoisi kuitenkin jollakin tasolla että otettaisiin huomioon kuitenkin aikuisena ihmisenä eikä minään lapsena. Vissiin pitäisi leikata tukka lyhyeksi ja ostaa sauvakävelysauvat, olisiko sitten uskottavampi aikuinen, mitä häh.

KUKAAN ei ole muistanut mun syntymäpäivääni (vielä) tänään. (Siis tällasten ihmisten kanssa mä joudun elämään...;)) Ukkelille sanoin aamulla kun menimme hissille yhtä matkaa että "onnittele nyt mua!". Se oli niin jännissään siitä kurssista ettei muuta osannut ajatella. Postissa tuli joku lapuska, mä luulen että se on ukkelin mulle tilaama synttärilahja, eli yksi lahja ainakin tiedossa, mahtaako vaan olla yhellä varaa hakea sitä sieltä postista...

...Aamulla menin työkkäriin ilmoittautumaan ja näin Jiin siellä kuten olimme illalla sopineet. Ukkeli heitti mut sinne hyvissä ajoin ennen oman koulunsa alkua, napotin puoli ysiltä jo siellä ja työkkärihän aukeaa ysiltä... No, onneksi oli ihan mukava virkailija, jolla oli jopa huumorintajua. Heitettiin vähän läppää siinä ja sitten siirryin aulaan jauhamaan paskaa Jiin kanssa. Sekään ei muistanut mun synttäriä ennen kuin kerjäsin huomiota, on se nyt perkele kun unohdetaan tällaiset tärkeät asiat kuten mun synttärit... :)
Olin muuten viikon kolmas työtön...  ;)

Kävin äsken koiran kanssa metsässä juoksentelemassa, meillä oli ihan mukavaa. Eipä tässä sen kummempia. Tuntuu että 29 ei ikänä ole yhtään niin pahalta kuulostava ja tuntuva kuin 28. Koin siitäkin ahaa-elämyksen toissailtana. Kakskytkaheksan oli ehkä paskin ikä tähän mennessä heti kahdeksan jälkeen. Mutta ei siittä sen enempää.

Mä keitän nyt privaattisynttärikahvit itselleni ja katson että pitääkö alkaa soitella lähisuvulle että onko ne unohtaneet että mä olen hengissä. Juu, mutta sainhan mä äiteeltä sen hienon (itsevalitsemani) uuden punaisen toppatakin. Olinpa mä nyt muistamaton ja kiittämätön. Mutta ehkä se "HUONO MUISTI" kulkee suvussa: Mä olen hengissä mulla on syntymäpäivä, perkele! :)

P.S. Kakku ei ole myrkytetty. Ehkä.