Huh!

Mun koko oikea käsivarsi on ihan paskana, kipeä ja puuduksissa. Sen verran olen taas väännellyt tätä kuvaa. Varmaan vähintään joku jännetuppi- tai pinnehermotulehdus tullut mun kätöseen. Olkapääkin vaivaa, fysioterapeutti aikoinaan varoitteli toistotyön vaaroista ja sanoi että semmoisessa hommassa ei mun olkapäällä olla eläkkeelle asti.

No, asiaan. Musta tuntuu että se voisi olla nyt tässä. Siis lopullinen hevosversio. Tietokoneella se kulkee työnimellä "versio35", mistä voi päätellä että noita kuvia on tullut tehtyä vielä enemmän kuin olen antanut ymmärtää. Nyt on vaan pakko päättää. Alkaa tulla jo immuuniksi noille kuville. Tässä on vielä jotain bonusta edellisiin verrattuna jos tarkkaan katsoo. Tosin eivät ole tainneet hepoliinin hepoliinit herättää suuria intohimoja kessään lukijassa. Mutta pahoittelen satunnaista lokini vakoilijaa: jatkossa hepoliini (jos homma menee vielä kuten toivon että se menee:)) koristaa hepoliinin lokia, jossakin muodossa, joka jää nähtäväksi. Mä olen nyt tehnyt osuuteni eli sen minkä olen osannut joten kuten. Jatkotoimenpiteet on mulle täyttä hepreaa. Ja jos joku ei tajua vielä mistä puhun niin lokipohjastahan tässä on kyse. Mutta nyt se kuva koska mä en kykene enää painelemaan edes näppäimiä tällä kädellä. Saa nähdä muutanko jo heti huomenna mieltäni tästä kuvasta mutta nyt olen täysin varma että tämä on ja jää(näkis vaan...) Olen yhä kiinnostunut mahdollisista mielipiteistä.

Ja oikein kauniita unia. Hyvää yötä! :) T: Yours, hepoliini


1035061.jpg