Moi :)

A
amulla heräsin puoli kahdeksalta. Heräsin siihen kun kissa tuli herättämään. Oikeasti olisin saanut nukkua tunnin pidempään kuin normaalisti mutta ilmeisesti olin unohtanut kertoa siitä kissalle. Siispä sain sen herätyksen(puskemista ja tassulla huitomista) tuntia liian aikaisin. En kuitenkaan viitsinyt vielä nousta vaan pyörin sängyssä ja rapsuttelin vatsan päällä makaavaa kissaa. Vietettiin yhdessä oikeen laatuaikaa. Siitä se meinasi koko ajan pyllähtää kainalon puolelle, missä sitten lopulta makasikin kylkeäni vasten tassut kohti taivasta... :)

No seuraavaksi piippasi puhelin ja mä ajattelin että mitä hittoa, kuka viestii siihen aikaan aamulla. Sitten kun jaksoin katsoa niin N:han se oli, muistutti vaan että "laita hame päälle:)" Sitten mä muistin että niin joo, yksi päivä meillä oli puhetta M:n ja N:n kanssa että viimeisenä kurssipäivänä eli tänään laitamme joka likka hameen päälle. Aloin siinä sitten pohtia että joo, pakko pistää se punainen rimpsupuolihame, minkä ostin kesällä Seppälästä eurolla. No sukkahousuthan tarvii ja kengät... Lopputulos: Musta tiukka kauluspaita, missä taskut tissien kohdalla; mustat "pitsikuviosukkahousut"...; ja punainen hame; mustat Vagabongin kengät, jotka ovat varmaan 10 vuotta vanhat mutta näyttävät melkeen uusilta. Ja päälle punainen uusi toppis(ja punainen lasinen sydänkaulakoru mustassa nauhassa):) Voin sanoa että kyllä hieman herätti asu ansaitsemaansa(?) huomiota siellä koululla, ei varmaan ihan tyypillisin koulupuku kuitenkaan. JP sanoikin että hänkin on asullaan panostanut tähän päivään silittämällä itse aamulla puhtaan kauluspaidan päälle. Hullu mies;) N oli kanssa laittanut pitkän hameen, munhan oli puolipituinen. M teki "oharit" pukeutumalla housuihin mutta annettakoon se anteeksi: hame oli kuulemma revennyt saumasta. Selitys hyväksytty, oli sitten totta tai ei - no tietty se oli totta ;)

Meille tarjottiin ihanaa täytekakkua ja vaihtoehtoisesti joko glögiä tai kahvia. Mä otin vuoden ensimmäiset glögit. JP(ope) sanoi että se glögi olisi muka terästetty M:n "Kovalaiselle" eileiseltä reissulta ostamalla minipullolla mutta en mä ainakaan huomannut mitään ;) Nyt se sitten sai sen kossupullonsa jota leikillään vaati sieltä kyläkaupoilta tuliaisiksi meiltä. Siis M toi sen hänelle...taitaa M vielä tykätä "Kovalaisesta".

Saimme todistukset ja - ruusut! Voitteko kuvitella, ne olivat hommanneet meille jokaiselle yhden pitkävartisen ihanan ruusun. En mä ainakaan joka päivä saa ruusuja. Niin ja trukkikortti tulee postissa jälkikäteen. Sitten meiltä kyseltiin jokaiselta että mitä ollaan tykätty kurssista ja mikä oli parasta. No, tarviiko vielä sanoa mikä oli parasta. Tietysti se kun pääsi ajamaan niin jumalattoman suurta rekkaa! Se oli todella Kivaa.
Vähän kurjaa kun kurssi nyt loppui, oli niin hyvä porukka. Sovittiin kuitenkin muutamien kanssa että pidetään yhteyttä ja ainahan sitä voi sieltä kurssipaikalta udella ihmisten yhteystietoja jos joku tuppaa katoamaan kokonaan...Eri asia onko niillä lupa antaa niitä. Opettajatkin sanoivat että heitä saa aina käydä moikkaamassa siellä ja kun mä sanoin että yksi vaihtoehto mulle on opiskella koristeautomaalariksi niin JP sanoi että jos joskus laittaa auton oikein hienoksi niin tuo sen sitten mulle maalattavaksi, ei kun vuan ;D
Sitten mä menin möläyttämään M:lle, J:lle ja Kovalaiselle(kun tehtiin palautelomakkeita nettiin)että harrastan blogin pitämistä. Eivät tainneet oikein ymmärtää blogin pitämisen päälle vaikka yritin kovasti puhua harrastukseni hienouksista. Se pitäisi vaan itse kokeilla, tykkäiskö vai ei. Mä sanoinkin että samalla tavalla mä en ymmärrä sitä miten jotkut käyttää vapaa-aikansa vaikka pelaamiseen. Joku nyt vaan tykkää äidistä ja joku tyttärestä. Pahin on että tulin sanoneeksi käyväni vuodatuksessa, onneksi en sentään kertonut nimimerkkiäni. Saa nähdä vaan miten innostuvat tekemään salapoliisityötä, ties vaikka joku niistä eksyisi lukemaankin tätä. Hui mikä ajatus. Mulla on kuitenkin syyni miksi en tätä osoitetta ihmisille jakele: mäkin haluan että mulla kuitenkin säilyy edes pari kaveria ;) Mutta ehkä ne antaa mulle anteeksi että olen näin suulas jos tänne eksyvät. Ne vitsaili kyyläävänsä vuodatuksen etusivulla milloin tulisi joku multa näyttävä kirjoitus, ou mai gaaaad.... :D

Jeps. Mä meen kahville, en viitti kuluttaa kallisarvoista nettitilaa nyt tämän enempää. Tuli vaan yks kerta kamala ajatus mieleen että jos Vuodatus yht'äkkiä lopetettaisiin niin minne kaikki kirjoitukset häviäisivät! Apua! Tai sitten kun (ei jos vaan kun...) vuodatus menee pörssiin ja tästä tulee kallista ja maksullista toimintaa. Apua! :)

No. Moi sitten. Älkää ny kaikki mua hylätkö(M ja J perkele jos eksytte tänne;)). Hyvää viikonloppua :)