Heisp! :)

Ukkeli lähti (varmaan jo kohta tuleekin) aamulla peliin ja mä lähdin vähän sen jälkeen koiran kanssa ulos. Sukat kastu! Kengät kastu ja housut kastu polviin asti. No sitten voisi kysyä että mitä sä hepoliini oikein olet siellä ulkona tehnyt kun paikat on märkänä. Siis ne sukat, kengät ja housut - niin ja lapaset. No me vähän Aan kanssa peuhattiin lumella kun oli niin pirun sopiva koostumus että pakkohan siitä oli vähän palloja pyöritellä. A juoksi tuolla kallioilla ihan innoissaan. Mä tamppasin jaloilla sinne sellaisen jättisydänkuvion ;) Sitten paluumatkalla vaan huomasin että oho, mähän olen ihan uitettu. Plussan puolella on mittari meinaan jossakin kolmen asteen kohdalla. Paluumatkalla myös törmättiin jo legendaksi muodostuneeseen M-koiraan, kultaiseennoutajaan, jolle on ollut vaikeaa etenkin toisten koirien ohittaminen. Nyt se sai ihan luvalla vähän peuhata Aan kanssa. Me sitten Aan kanssa jatkettiin matkaa kun A kyllästyi, kaippa se M-koiran omistaja sai sen sitten siitä liikkeelle. En jäänyt katsomaan :)

Nyt ihan tässä kotona taas olla möllötän. Ukkeli sai tuossa syksyllä kunnianhimoisen idean ilmoittaa koira "Voittaja 2007"-koiranäyttelyyn, joka vissiin meidän otuksen kohdalla tapahtuu sunnuntaina 9.12. Jollakin tutuilla on muuten nimpparipäivä silloin. No, koiraanhan ei vissiin kannata pestä ihan näyttelyä edeltävänä päivänä joten äsken päätin sitten (koska kissakin joutui) kauaskatseisesti pestä Aan. Eihän se siitä kamalasti tykkää...mutta pysyy kyllä suihkun alla kun laittaa pannan kaulaan ja sitoo hihnan suihkuun kiinni. Turha kuvitella edes kokeilevansa mitään muuta järjestelyä, siis että herra suostuisi ilman mitään kiinnikkeitä pysymään paikoillaan. You wish! Eihän se mitenkään kamalan likainen edes ollut mutta eihän sitä kai nyt Voittaja-näyttelyyn voi mennä turkki syksypaskassa, vai voiko? Tosin mentiin sitä Seinäjoen näyttelystäkin hakemaan serti pesemättömällä turkilla. A vaan pysyy kuin ihmeenkaupalla valkoisena vaikka missä rypisi. Kaikki aina ihmettelee miten valkoinen koira pysyy puhtaana eli kysellään pitääkö sitä pestä koko ajan. No ei kai se siitä VÄRISTÄ ole kiinni. Tuleepa taas koira-asiaa, ihan kuin mä nyt olisin muka joku asiantuntija. Koira on nyt muuten arestissa eteisessä, se joutuu sinne nykyään jos alkaa riehua liikaa kun mä olen yksin kotona. Sitten mä aina unohdan sen sinne... :D T: natsi-hepoliini kävi täällä.  Mutta mäpäs laitan pari kuvaa märästä koirasta. Ootappas, täytyy käydä taas lataamassa kun en muistanut tehdä sitä ennen kirjoittelun aloittamista enkä ala kokeilemaan mitään ihmesäätöjä, eli hetki.

(11:50 tietokoneaikaa) Hei taas, tässäpä niitä "märkäkoirarätti"-kuvia pari kipaletta.:

1100946.jpg

Eikö se näytäkin siltä kuin nauraisi?(kaikesta huolimatta) :)

1100944.jpg

En tiiä näkyykö tuosta kuvasta mutta vesi suorastaan lainehti pitkin lattioita ja seiniä. Sitten se meni ravistelemaan luonnollisesti itseään niin sain aamupesut minäkin. Onneksi ei ollut kuin rintsikat ja pikkuhousut jalassa ettei koko vaatesetti kastunut. Toivottavasti kuvaajan heijastus saunanovesta ei ole liian ilmeinen. ;)

Mutta sillä tavalla alkoi hepoliinin ja Iso-A:n päivä tänään. Ukkelilla on tuossa iltapäivällä joku toinenkin peli puhallettavana, oisko ollut joskus neljän maissa(?), niin jos olen oikein luovalla tuulella niin ehkä keksin jotain RAKENTAVAAKIN sanottavaa tälle päivälle. Tää nyt oli tällainen huuhaa-juttu taas. Mutta niistähän me tykätään, eikös tykätäkkin, sano että tykätään!!! Mä en leiki sun kanssa jos et tykkää!!! ;) Joojoo, mä lopetan tuollaisen, mä olen iso tyttö jo. Siis henkisesti. Tai siis iältäni, en henkisesti :D

Mui, nähellähän, mukavee päivänjatkoa :)