Heip.

Sanottakoon vielä edeltävään kirjoitukseen viitaten että mulla ei ole sitten mitään pitkätukkaisia, ässävikaisia, mustatukkaisia tai tatuoituja miehiä vastaan. Se nyt vaan sattui olemaan sellainen...

Äiti&isä kävi hakemassa mut kaupoille tänään mukaansa. Ensin kiertelimme kirpputorilla, samaisessa paikassa, jossa mullakin oli kirppispaikka viime keväänä. En oikeestaan sieltä löytänyt mitään kivaa tai oli siellä yks vaalea mokkatakki, joka oli muuten sopiva mutta hihat olivat vain noin 10 senttiä liian lyhyet...se on tätä kun on pitkät raajat. Sinänsä harmittavaa kun se takki olisi maksanut vaan 10 euroa ja siinä olisi ollut sellainen ihana teddyvuori. Mä haluisin teddyvuorisen takin... Juu, rahaa on taikoontunut vähän hepoliinin kassaan...

Sitten me kierrettiin parissa paikassa katsomassa sitä valohoitolamppua. Isä tosin katosi kotiinsa välillä, toimi vaan kuskina... Mä yritin äitille puhua että ostaisi sen lampun vaikka heille itselleen tai sitten jotain muuta itselleen; se olisi ollut mulle ihan hyvä joululahja. Mutta eihän se ottanut kuuleviin korviinsa. No ei niissä parissa paikassa ollut yhtään sellaista pyöreää lamppua jäljellä ja mentiin vielä yhteen paikkaan. Sieltä sitten löytyi ja kun äiti sanoi myyjälle että "tämä otetaan" niin eikö se ollut se näytekappale viimeinen laatuansa. No, saatiin 25% alennuksen(olivat muuten jo tarjouksessa)jälkeen vielä vähän alennusta kun haluttiin viedä kuitenkin se näytekappale. Vaikka mä vielä siinä yritin puhua että mulle tulee huono omatunto siitä kun äiti tuhlaa muhun rahojaan... Se vaan siihen sitten sanoi että mulle ei pidä tulla siitä huono omatunto jos HÄN HALUAA antaa mulle jotakin joululahjaksi. Se on HÄNEN OMA päätöksensä. No, niinhän se tietty on mutta... Eli sitten mä sain sen hienon valohoitolamppuni. On sellainen pöytämalli, pyöreä, jonka tarvittaessa voi kiinnittää seinällekin. Halkaisijaltaan se on 40cm. Tässä kuvassa syklaami(kukka, jos joku ei tiedä) ottaa valoa juuri paikoilleenasennetusta lampusta pöydällä. Syklaami on kuolemaisillaan, saa nähdä tehoaako valohoito siihen(kin) (T: antiviherpeukalo). Hieman hämärä tuo valokuva, koska ympärillä oli oikeasti tosi valoisaa mutta niin kai se kamera reagoi kun kuvaa suoraan vastavaloon. Ainakin tuollainen palikkamallinen kamera. No katsos, ja tervetuloa hepoliinin valohoitopiiriin joskus :) Ja KIITOS äiti&isä. :

1143843.jpg

Mitäs muuta. Eipä tässä kai sen kummempia. Pikkasen väsyttää, kyllä se niin vaan on että työtönkin ilmeisesti voi kerryttää sitä univelkaa... Pitäis mennä tarpeeksi ajoissa nukkumaan että sais ne riittävät yöunensa vaikken kyllä olekaan yömyöhään kukkunut. Ostin muuten hieenot uudet juhlapinnit itelleni sittarista :) Vähänkö hienot, hopeen väriset pinniosat, mustat pienet rusetit ja jotain helyjä roikkuu vielä niistä. Aika stailit vaikkei siltä kuulostakaan, oonkohan mä löytämässä mun sisäistä goottiani :D No ei tässä elämässä (enää), tosin jotkut pukeutumisjutut heikäläisillä on tosi kauniita mutta vain tiettyyn rajaan asti... Mä luulen että mulle tuli tietynlainen henkinen allergia heikäläisväkeä kohtaan kun eksän kaveripiirissä oli...no "niitä". Ou loord ku muisteleeki, *puistatus*. Ei, ei, kauas pois se musta. Sori, vähän karsinointia taas vaihteeksi. Tehkööt kaikki mitä ite huvittaa. Oikeesti, mulle on ihan sama. Jokainen tyylillään ja on ne oikeesti tosi makeita ;)

Juu, huomaa että väsyttää kun alkaa miettiä jotain "mustuaisia"...Who cares about that...hmn. Taidan armahtaa armollisen (toivottavasti armoa hepoa kohtaan löytyy vielä, vaikkei tätä menoa varmaan kohta löydykään) lukijan ja mennä virkistämään itseäni jollakin tavalla. Jollen tietäisi paremmin niin tuo voisi kuulostaa jopa perverssiltä ;D

Hei hei, nähellään
ja hyvää loppuiltaa
pupukultaset
            <3