H
uomaa taas että hepoliini on siirtynyt kurssimaailmasta kotimaailmaan ja siten blogimaailmaan... Eli aikaa piisaa. Enhän mä sitä Ceeveetä saanut päivitettyä (lue: tehtyä) mutta kävin työkkärin sivuilta katsastamassa avoimet kurssit ja työpaikat vain todetakseni ettei siellä ollut oikein MITÄÄN hepoliinin kyvyille (joo, ei niitä oikeasti ole...)soveltuvaa. Varmaan täytyy katsoa vielä se kohta tarkemmin missä oli "myyntityö" mutta muuten näytti aika heikolle. Miesalat jyllää. Toisaalta, eihän nykyään saa ajatella että olisi "mies- tai naisaloja" mutta sanotaan nyt sitten vaikka niin että perinteisesti miesten hommiksi miellettyjä hommia kyllä piisaa.

Ukkelilta tuli aikast mielenkiintoinen tekstiviesti kursseilta. Mä odotan että viritettäis jotain oikeaa keskustelua kun se tulee kotiin. Ainakin se viestin sisältö aiheutti sellaisen ajatuksen että voisi olla ihan hyvä jutella. Oikeesti, kyllä mulle SAA puhua. Mä voin jopa yllättää ja osata ymmärtää... Ehkä se tosiaan luulee että kaulin pamahtaa jos sanoo jotain...en nyt osaa sanoa mitä se voisi olla. Mutta on tässä nyt itsekin nähnyt jo tähän ikään mennessä yhtä ja toista niin kokeilla ainakin kannattaa. Mikä siinä onkin niin vaikeaa puhua joistakin asioista...itse kullakin?

1104152.jpg

Ideaalitilanne tietysti olisi jos voisi toiselle kaiken mahdollisen tilittää. Tai ainakin ettei tärkeitä ja etenkin vähemmän tärkeitä asioita tarvitsisi sensuroida siinä pelossa että tekee joko itsensä typeräksi tai sitten suututtaa toisen. Mä ainakin annan nykyään palaa jos saan päähäni kysyä vaikka joltakin jotakin... Olkoonkin sitten typerää ja turhaa kysellä, sitä sun tätä. En mä siihen häpeään kuole kuitenkaan, että toinen vastata ei haluaisi. Onpahan ainakin yrittänyt saada vastauksia johonkin mieltä askarruttavaan asiaan. Niitähän löytyy. Tietty, kaikkeen ei aina OLEkaan vastausta. :)

Mutta mutta. WinterSuperGirl lopettaa nyt(joo, mua lapsettaa jälleen). Sillä pyörii päässä. Ehkä se keittäis kahvia ja yrittäis sitten uudestaan tehdä sitä ansioluetteloa. Ehkä onnistuis jopa siinä. Sitten se jäis odottamaan että ukkeli tulis kotiin ja osais avata sen suunsa eikä alkais jänistää. Kai sitä kaikilla on niitä omia luurankoja kaapeissa? Paitsi enkeleillä...

Pärjäillään.

P.S. Nightwish - Eva