Oolalaa!

Tänä viikonloppuna hiljennymme epäjumalanpalvelukseen. Muistaakseni pyhä hetki on huomenna, illalla kello 21.reikäreikä. Silloin nimittäin tulee elokuva "Gilbert Grape" televisiosta, kanavaa en muista mutta eiköhän se löydy... :D
No, onhan se elokuva sinälläänkin todella hyvä mutta ei me siksi (meitittelee itseään taas) sitä katsota. Me katsomme sen siksi (taas) koska siinä näyttelee (hepoliinin lemppari) jumalainen Johnny Depp. Siis jumalaisen hyvä...gröhköh... näyttelijä. Oikeasti mä tykästyin Johnnyyn ekan kerran kunnolla kun näin elokuvan "Saksikäsi Edward". Milloinkohan se tulis taas telkusta? Miksi mä en omista mitään hyviä elokuvia? Miksi Vanessa Paradis on naimisissa Johnny Deppin kanssa enkä mä? Miksimiksimiksi??? ;)

Ja sen oli oikeasti muuten ihan sattumaa, että poika, jonka kanssa hepoliini ekan kerran suuteli (oikein kunnolla) - oli myös nimeltään John. :) Mutta Depp tuli ensin. Ja siitä voidaan päätellä (jos osaa laskea 1+1) että on hepo ollut jo aikateini kun on ekat kunnon imutukset pojan kanssa vetänyt... Joo, ei oo pakko lukea jos tekee pahaa. Mutta kyllä sen muistaa. Eikö vaan. Voin mä kertoa enemmänki ja muutakin jos jotain kiinnostaa =D
T:estot kuuseen me heitetään

Terkut vaan Johnnyille, missä lienettekin! ;)

P.S. Okei mä rauhotan mun teinihormoonit ny ja lopetan:)
P.P.S. Poets of the fall - Lift