Heisp!
T
ulinpas sitten kesken imuroinnin hieman kirjoittelemaan. Talouden kaksilahkeinen halusi katsoa salkkareita niin piti keskeyttää...

Mitäpäs tässä ois tullu pohdittua ja tehtyä. No sanotaan että vaikka mitä ja ei oikein mitään. Nuorempi isoveli soitteli eilen. Se asuu Nokialla. Mä laitoin sille toissapäivänä viestiä että vieläkö henki pihisee niin soitti sitten eilen ja kertoi, ainakin toistaiseksi, säästyneensä vatsataudilta. Hyvä niin. Sitten vaihdettiin koirakuulumisia ynnä muuta. Silläkin oli synttärit tuossa (13.11.) taannoin, mä olin kuulemma ainoa, joka äitinsä lisäksi oli sen muistanut. Mä sitten sanoin että pointsit siitä mulle. Miten se aina osaakin soittaa juuri silloin kun mulla on mieli hieman maassa.

Joskus ärsyttää kun ukkeli tietää tämän mun lokin. Jos ei tietäis niin voisi paljon vapautuneemmin pohtia "ääneen" kaikenMAAILMAN asioita mutta olen silti koittanut olla mahdollisimman rehellinen pohdinnoissani. Toki täytyy myöntää että tietyt asiat tulee sanottua hieman - no, pehmeämmin...tai jotain. Tai jotain.
Ukkelin kanssa oli taas mielenkiintoinen minikeskustelu tänään...Ukkeli kysyi multa, en nyt muista mistä asiasta, "Mitäs luulet, bitch?". Siihen mä sanoin että "Mä en haluu olla sun kanssa - kun sä vaan haukut mua". Siihen ukkeli sanoi että "No senhän me jo tiesimme (ettet halua olla mun kanssa)". Niin, aika normaalit keskustelut, joo myönnetään :D... :O

Jotkut ihmiset on vähän kuin villihevosia. Ne suhtautuu joihinkin asioihin kuten villihevoset (voisivat suhtautua, tää luulis ;)). Ei passaa taputtaa käsiä yhteen äänekkäästi villihevosen selän takana. Se voipi säikähtää ja juosta karkuun. Pitää olla hienovarainen. ? :)

Joo toi oli nyt tuollanen... heh.

Koiraotus kävi tänään rokotettavana. Siellä eläinlääkärissä oli samalla käymässä vajaan vuoden ikäinen irlanninsusikoira. Vähänkö se oli suloinen. Se painoi melkein yhtä paljon kuin mä, ihan hullua! :) A onneksi ei pelkää eläinlääkäriä hirveästi. Ihan kiltisti (melkeen) jaksoi odottaa omaa vuoroaan. Kun oltiin jo poislähdössä niin joku täti hivutti sisään doopermannia, joka ei olisi millään halunnut tulla sinne. Voi pientä. Sitten ainakin kaksi ihmistä toi sinne kissansa lopetettavaksi sinä aikana kun ooteltiin A:n vuoroa. Jotenkin tuli huono olo niistä. Siellä ne ihan hengissä omissa kopeissaan oli vielä sillä hetkellä... No, elämä on luopumista?

Jotenkin taas henkisesti hieman vaikeaa. En ala nyt erittelemään sattuneesta syystä että miksi niin on. Mutta mä mietin tänään että olen mä ehkä jossakin vaiheessa ns. kasvanut hieman ihmisenä. Mä osaan jo kerätä hepoliini-palapelin palaset tarvittaessa kasaan ja pistää pään kainalosta paikoilleen ja yrittää suhtautua asioihin. Siis PAREMMIN. Ehkä. No okei, mä taas valehtelen itelleni varmaan :D Mutta ei kai sitä ole mitään vaihtoehtoja. Vai onko. Hmn. En mä tiiä, en jaksa miettiä.
Mua alko vituttaa tuossa imuroidessa mystisesti. En mä tiedä onko mun oma 30-riisi ohi sittenkään kun joskus tuntuu siltä että voisi heittää kaiken vanhan pois ja aloittaa ihan puhtaalta pöydältä. Mutta ei se välttämättä mitään kolmenkympinvaihdelaatikkoa merkkaa, eihän. Kai sitä itse kukin joskus miettii yhtä sun toista. En mä nyt osaa selittää. En mä jaksa selittää. Päätelkää itse :D T: Elämäni tuuliviirinä hepo

Jooooh. Ehkä on parempi että mä jatkan sitä imurointia, kohta loppuu ne salkkaritkin niin saa taas luvalla metelöidä, perkele. Eikä tarvii hengitellä pölyjä (meinasin sanoa savuja :D). Ukkelilla on vittumainen tapa aina silloin tällöin alkaa häiritä mua just sillon kun yritän keskittyä lokin kirjotteluun vaikka muutoin ajoittain tuskin puhuu mulle koko päivänä. Okei, hieman liioteltu mutta pidetäänköhän mua itsestäänselvyytenä...ja toisin päin... Sitä sietää ehkä miettiä. Taas. Niinku se muuttuis ja sitten menis taas samaan kaavaan, you know. Kyllä sää tiiät.

Huomenna sitten itsenäisyyspäivä. Mietin, että pitäiskö sen kunniaksi tehdä jokin nostalgiapläjäys tänne lokiin, saa nyt nähdä. Mut nyt mä lopetan, ei oo mitään järkevää mielessä. Onko siellä koskaan ;) No on. Jotain ainakin.

P.S. Roy Orbison - se misä se ajaa koko yän :)
P.P.S. ...ja vielä henki pihisee, mikä se hepoliinin tappais. Tää menee sinne imuroimahan, muii --->