Hei ja,

H
yi mikä ilma, vettä sataa ja niinku turkulainen sanois ni mä kastusin. Mä tässä mietin kun jaoin jo (ainakin) Madonreikä-Ollille, SusuPetalille, Nurolle, Androgyynihullumiehelle, Kaalimaankakaralle ja tietty Irenelle, jolta sain ekan kimpun että nyt on niin salettiin jäänyt jakamatta kaikille, joille pitäis. Mutta mulla lyö tyhjää päässä, en osaa yhdistää nimiä ja osoitteita. En meinaan pidä mitään "suosikkilistaa" missään, oon luottanut siihen että tarvittaessa löydän kyllä kaipaamani mutta ilmeisesti niin ei ole. Joten tasapuolisuuden nimissä - mehän ei tykätä täällä hepomaassa mistään syrjimisestä - tässäpä ainakin jokaiselle hepoliinin lukijalle ja kommentoijalle mitenkään yksilöimättä se tunnustus. Olkaa hyvät! Ei jää sitten kukaan ilman eikä kenellekään tule paha mieli. Kaikki ollaan yhtä tärkeitä ihmisinä, eikös jeah. Ja sitten kun alkaa pulpahdella niitä osoitteita (joskus muistamisessa menee kauemmin ja joskus vähemmän aikaa) päästä niin laitan vielä puskia. Muuten tämä jää nyt mun osaltani tähän, en ala vetää mitään stressiä täällä yötä myöten että "jäikö nyt tosiaan joku ilman" (vaikka vedän kuitenkin koska se on tapana ;)). Hyväkkeet, vielä (ainakin kerran):

1209309.jpg

Toivoo:

1166856.jpg