1295207.jpg

Heissan!

Teki mieli tehdä uusi versio tuosta yllä olevasta kuvasta. Se on siis versio siitä aiemmasta sydänkuvasta, niin päin kai se täytyy ilmaista. En tiedä menikö väreillä ilottelu nyt vähän liiallisuuksiin. No ei mennyt, kyllä värejä tähän maailmaan kai vielä mahtuu. Ainakin sinne, minne mahtuu.

Ukkeli kysyi multa eilen  mennessään tupakille, kun makasin sohvalla katsomassa telkkaria, että jännittääkö mua se kurssi. Mun piti ihmeekseni vastata sille että ei, ei jännitä. Sitten ukkeli pohti ääneen että minkäköhänlaisia ihmisiä sinne tulee mun kanssa "aikaa tappamaan". Mä sitten sille totesin että varmaan ihan kauheita. Periaatteessa pahin kysymys mitä jännitykseen taipuvaiselta ihmiseltä voi kysyä on että jännittääkö sua. Tai ei nyt pahin mutta olen kokenut monta tilannetta, jolloin tuollainen puolihuolimaton kysymys on viimeistään aiheuttanut kamalan jännittämisen. Toisaalta, olisi ihan hyvä että alkaisin nyt äkkiä jännittää koska yleensä kun on mennyt "liian" itsevarmana johonkin niin on tullut saman tien palautettua reaalimaailmaan, eli tietoisuuteen siitä että nyt olisi ollut aihettakin jännittää. Nyt mua lähinnä kauhistuttaa että mihin olen pääni työntänyt. Ensin mulla oli hirveän hyvä intuitio sen kurssin hyvyydestä mutta kun sain kurssin järjestäjiltä henkilökohtaisen kutsukirjeen niin mulle tuli sellainen olo kuin olisin teuraaksi vietävä sika. Sillä rakennuksella on huono karma, heh. En mä tedä, toivottavasti mun vaistoni olisi nyt väärässä tällä kertaa.

Tänään oli rahapäivä, raha tuli ja raha meni. No ei nyt kokonaan mennyt mutta maksoin vinon pinon laskuja ja vielä jäi maksamatta. Pitäähän sitä jättää vähän "talousrahaakin", kun syömisen välttämisen mahdollistavaa lääkitystä ei mun tietääkseni ole vieläkään keksitty. Sitten en ottanut laskuihin mukaan ollenkaan kuun lopussa erääntyvää opintolainan lyhennystä ja hetkellisesti tuli valheellinen olo että mullahan on rahaa...no höh. Onneksi kurssin alkamisen takia saan tältä viikolta kerääntyneet rahat jo ennen sitä.

Sitten soitin toiminnallisuuden puuskassa Turun Sanomien asiakaspalveluun. Ei ole meinaan YHTÄÄN lehteä tullut tilaamisen jälkeen vaikka olisi pitänyt tulla jo 6.:sta päivästä lähtien. Aloin itselleni tyypilliseen puhelintyyliin (ehkä liian) monisanaisesti selvittää asiaani mutta tylyhkö(perhana!) vanhemmanpuoleisen kuuloinen luurinainen keskeytti mut inhottavasti ja tokaisi narisevalla ja vaativalla koneäänellä "osoite?!" Mulla kiehahti pari marjapuurokattilaa päässä yli ja jatkoin vastaamista leidin itsensä valitsemalla tyylillä. Sitten kun se kuuli mun asiani niin ääni muuttui asteen verran ystävällisemmäksi ja lipovammaksi kuin puhelun alussa. Ensin se vaan yritti että lähettää jonkun palautteen lehden jakajalle mutta mä sanoin että onhan se nyt paska homma maksaa lehdistä, joita ei ole tullut koskaan ja vaadin tilauksen siirtoa. Onnistuihan se, koska mulle ei perkele vittuilla maksattamalla olemattomia keräyspaperikasoja!

Avasin myös pelottomana nimeäni kantavan kirjekuoren, joka aiheutti puolen sekunnin verennousun päähän koska aivoni rekisteröivät siitä ainoastaan sanan "kohdunkaulan syöpä". Kun taas sekunnin päästä kykenin järkevään ajatustoimintaan niin pystyin lukemaan koko lipuskan ja sain huokaista helpotuksesta; sehän oli vain vastaus kohdunkaulan seulontatutkimuksesta, jossa todetaan että tulos on normaali ja mulla ei ole havaittu mitään syöpään tai sen esiasteeseen viittavia muutoksia. Todella hyvä homma, ei voi muuta sanoa!

Niin joo. Mähän sanoin joitakin aikoja sitten että olen piirrellyt täällä ihan jopa paperille. No, sanotaan nyt sen verran että piirsin kuvia yhteen suunnittelukilpaan mutta valitettavasti en ollut vissiin sitten niin hyvä että olisin kelvannut mukaan... Sitten mä tajusin kasvaneeni henkisesti kaksi senttiä koska se tieto jaksoi harmittaa mua ehkä tasan viisi minuuttia, minkä jälkeen jatkoin elämää eteen päin ja totesin itselleni että uusia tilaisuuksia tulee ehkä vielä. Nyt ei ollut vaan mun vuoroni vaan jonkun muun. Voisin laittaa niitä kuvia mutta oikeestaan en voi koska joku voisi osata laskea yks plus yks... Olisin kyllä mielellään laittanut. :)

Ei mulla nyt muuta. Mukavaa viikonlopun alkua, pysytäänhän linjoilla! "Yölinjalla"... :)

<3:lla Hepoliini

P.S. Lukaseppas tämä huvikseen, sattumalta pongasin tuolta vuodatuksen etusivulta.