No hei.

Terveisiä vaan lenkiltä, kävin ison Aan kanssa pyörimässä tuolla lähikulmilla ja vähän kauempanakin tutkimassa hajuja ja ylläpitämässä hihnan toisessapäässäolevan kuntoa. Siinä sivussa testattiin myös uusien koiranvaljaiden toimivuutta ja hyvinhän tuo näytti niissä heti liikkuvan. Valjaissa on sellainen kahva siellä koiran selkäpuolella mistä on hyvä pitää kiinni jos nelkytkilonen saa päähänsä alkaa tempomaan johonkin suuntaan. Eli suosittelen koiran hankkimista myös habaa eli hauista kasvattavana erityistoimenpiteenä...

Nyt koskee vähän alaselkään, tuossa päivemmällä jo melkeen niksautin sen suihkusta tullessa kun kumarruin kuivaamaan sääriäni. Sellanen mukava vihlaisu siellä tuntui ja voin sanoa että kumartelu loppui kyllä ihan siihen. Ei sentään jäänyt mitään noidannuolta vai mitä ne nyt onkaan nimeltään. Joskus aikoinaan kun piti eks-eksää aina paapoa - herra kun järjestelmällisesti sattui aina sammumaan baari-iltoina - niin naksautin alaselkäni aika kipeästi kiskoessa sitä jaloillensa erään kaupungin torilla. En muista onko siitä ollut joskus puhettakin, on varmaan, mutta tänään taas muistui mieleen siinä vessan lattialla seistessä.

Oottakaas, mä käyn laittamassa teepussin hautumaan, keitin meinaan vettä. Varmaan ihan mukavasti lämmittää tuon ulkoilun jälkeen, loppumatkasta alkoi satamaan aika kylmää vettäkin taivaalta niskaan. Nonni, nyt on pussit mukissa ja sitten vaan ootellaan.

Teetä odotellessa mun on ihan pakko kertoa yksi juttu. No tässä työttömänä oltuani (no nyt voin rintaaröyhistellen todeta olevani tosin kurssilla, mutta...köh) on tullut katseltua telkkaria iltaisin paljon. Päivisin oon kyllä kevyesti keksinyt parempaakin tekemistä, mutta iltaisin kun oon voinut valvoa aika pitkäänkin, koska seuraavana päivänä ei ole ollut yleensä mitään menoja, niin olen seurannut monia ohjelmia aktiivisehkosti (eikö ollut loistava ilmaisu...). Olen katsellut myös sarjaa "Heroes". Sarjan henkilöillä on mitä erikoisempia erityislahjoja; kuka osaa lentää, lukea ajatuksia ja kuka taas on vahingoittumaton ja osaa parantaa pahatkin vammat itsestään (kuten käydä palavassa talossa ja kävellä ulos sieltä, jolloin iho silminnähden parantuu siinä samassa...). Ei siinä mitään, ei varmaan tosielämässä tapahtuisi vastaavaa, mutta ainoa minkä kanssa mulla on ollut oikeasti uskottavuusongelmia on se, kun yksi niistä tyypeistä maalaa maalauksia tulevaisuudesta. Ei siinäkään mitään - ihan menee läpi ainakin mulle 10-0 - mutta mua häiritsee kun sen silmät muuttuvat valkoisiksi aina kun se maalaa. Siis todella epäuskottavaa! Kenen silmät nyt muuttuu valkoisiksi kun maalaa taulua, jonka tapahtumat sijoittuvat tulevaisuuteen?! Pitäisiköhän lähettää palautetta että voisivat ottaa vähän realistisemman otteen tuohon juonen elävöittämispuoleen, ja muuttaa ne silmät normaaleiksi?

Jes, tee on valmista. Alan juomaan sitä varmaan sitten. Ukkeli on katsomassa peliä, itsehän se ei nyt sattuneesta syystä pysty luistimille nousemaan kun fyysinen puoli ei oikeen anna myöten. Toivotaan että pääsee "hoitoon" mahdollisimman pian. Mä meen nyt katsomaan että mitä koira duunaa makkarissa kun niin epäilyttävän hiljaa hiipi sinne. Mukavaa viikonloppua vaan kaikille.

<3 Hepoliini