Erinomaista huomenta kaikille!

Tässä olen pikku hiljaa virittäytynyt päivän meininkiin, mikä tänään tarkoittaa kotipäivää koska tämän ja huomisen päivän porukka käy vaan henkilökohtaisissa tapaamisissa kurssipaikalla. Tosin mulle tuli eilen illalla epämääräinen ja epämiellyttävä tunne siitä että olen käsittänyt väärin ja luulen vain että meillä olisi muu aika vapaata näinä kahtena päivänä. No, mä oon nyt kuitenkin kotona, eikä kukaan ole huhuillut peräänkään että siltä pohjalta. Varmaan huomenna viimeistään saan sitten kuulla kunniani jos oon tietämättäni lintsannut tämän päivän.

Kyllä se niin on että heti sitä osaa arvostaa vapaa-aikaa ja aikaa omille jutuille enemmän kun sitä ei ole jatkuvasti tarjolla. Ja mulla taitaa olla vielä keskimääräistä himpunriikkisen suurempi vapaudenkaipuu. Ei sillä, mä kyllä sopeudun kaikenlaisiin rutiineihin hyvinkin, itse asiassa rutiinit vaan saa muuten sekavaan ajankäyttöön jotain tolkkua mutta tarkoitan sitä että mieluiten olisin elämässä ihan vaan oman itseni herra...tai siis rouva, eikun neiti. Eikös sitä olla neitejä ellei ole naimisissa? En mä ainakaan myönnä olevani mikään "avorouva". Yök! Entäs avomielinen rouva, hmn...

No siis kuitenkin siitä vapaudenkaipuusta, niin olisi aivan mahtavaa - kun töitä tällä planeetalla on melkeen pakko jossain muodossa kuitenkin tehdä ennemmin tai myöhemmin, ellei ole syntynyt kultalusikka suussa - perustaa oma yritys, jolloin olisi tilivelvollinen ainoastaan itselleen ja saisi päättää omista asioistaan ilman että kukaan pompottelisi mihinkään suuntaan. Mutta. Siinä tulee taas vastaan se pieni mutta, nimittäin se fakta että mä en ole mikään kauhea käytännön ihmelapsi vaikka toki osaan pitää alkeellisesti itsestäni (ja tiukassa paikassa jopa muista) huolta. Eli miten tällainen ihminen saa pysymään jotain liiketoimintaa pystyssä kuutta kuukautta kauempaa. Sen ajan muistaakseni saa starttirahaa meinaan ;) Siihenkin olisi ratkaisu, nimittäin henkilökohtainen manageri, jolle mä maksaisin siitä että se pistää asiat rullamaan. Itse voisin sitten keskittyä tekemään vaikka myytävää materiaalia. Mutta tuskin kukaan ilmaiseksi sellaiseen lähtee eli jatketaan nyt toistaiseksi vaan orjamarkkinoiden saatavillaoloa...

Ai niin vallan meinasin unohtaa (no en meinannut, säästin vaan loppuun). Anis
myönsi mulle mahtavan Excellent-kunniamerkin! Mä olen nyt aivan otettu eli jos kohta ei hepoliinin blokissa näy mitään elonmerkkejä niin mä olen lopultakin tukehduskuollut tähän itserakkauden tulvaan, jota olen viime hetkinä kokenut enemmän kuin pieni kurssillaoleva luuserikas voi kestää ;). Mutta se on ihan teidän lukijain oma vika, on tullut meinaan ihan mieltäpiristävän suloisia kommentteja muiltakin tuonne kommenttilaatikoihin. Heille kaikille pitäisi antaa vielä se "Make my day-award". Kiitos ja kiitos Anis! :)

1311537.jpg

Ai niin vielä. Tämä pitäisi käsittääkseni jakaa viidelle blokkaajalle eteen päin. Mulle tuottaa aina kamalan suurta tuskaa tällaiset valikoinnit, joten otan vapauden miettiä kuvankäsittelyn parissa muutaman hetken kaikkia erinomaisia blokeja ja valita niistä sitten saajat. Okei?
Ai perhana, mä sain yhden haasteen, johon en ole vastannut. Nyt täytynee tehdä se ennen kuin unohdan ja saan huonon maineen (en tiedä millainen maine mulla nyt toisaalta on jo :)) kun en pidä lupauksiani. Eli ensin haastis ja sitten kuvantekoa. Moro!

<3 Hepoliini