1360753.jpg


1360757.jpg


1360763.jpg


Askartelin omaksi ilokseni (ja vähän blokinkin koristeeksi ja satunnaisten lukijain iloksi) tällaisia kuvia. Niitä on koneella monta muutakin versiota (koska tykkään tehdä erilaisia versioita samasta aiheesta) mutta valitsin näytille niistä vain nämä kolme. Pikkasen väriä tummaan sunnuntai-iltaan ja vastapainoa hepoliinin angstitilityksille. Mä koitan taas koota positiivisen illuusioni tästä elämästä kasaan. Oho, olipas sekin "myönteinen" toteamus... :) Kuvan aihekaan ei välttämättä ole kauhean iloinen. Jos ottaa huomioon että siinä on hukkunut korento :D... eh :/...

Siskokin on palannut toiselta puolelta planeettaa. Kiva. Jospa sitäkin näkisi taas joskus. Mummo muuten soitti eilen ja kertoi haluavansa virkata mulle sinisen neuletakin, jos tykkään sinisestä. No tottahan sininen kaunis väri on. Niin ja serkku saa sitten jälkikasvua tyttökaverinsa kanssa jossakin välissä, en olisi ihan heti mennyt uskomaan että se lisääntyisi ennen mua. Onnea heille siitä huolimatta. Ehkä mun tyyppisen ihmisen onkin parempi olla ilman jälikasvua? Sori, oon taas (mikä hitto mun päätä vaivaa??) vähän negatiivisella tuulella. Kovasti koitan kouluttaa aivoja piristymään siitä huolimatta. Jospa tää taas tästä, ainakin sitten kun kevät tulee ja ruoho alkaa vihertämään ja mustarastas tulee taas iltaisin laulamaan takapihan metsään. Melko ehdoton lempilinnunääni.


Se om moro! <3