Heippa.

Osaako kukaan arvata mitä tuo otsikko tarkoittaa ja pitää sisällään. Nooh, se on nyt otsikko sille legendaariselle "tekstinäytteelle", jota kurssivetäjä pyysi, jonka tänään kirjoitin ja jonka äsken sille kurssivetäjälle sähköpostina lähetin. Nyt mulla on niskat ihan saatanan jumissa kun olen koko aamupäivän vaan näpytellyt omalla koneellani (:)) sitä tekstiä ja vaihtanut ilmaisuja toiseen, säätänyt lauseenpaikkoja ja lopulta todennut ettei mua ole luotu kirjoittamaan asiatekstejä ja paennut rakkaaseen lokiini suoltamaan epäasiallisuuksia. Siis mitähän mäkin oikeen ajattelin. Varmaan se oli joku suuruudenhullun mielen hetki, jona kuvittelin että musta voisi olla vaikka raapustelemaan jonkin oikean julkaisun sivuille jotakin. Bulssit!, sano mun sanoneen; nyt ne varmaan nauraa katketakseen siellä mulle, kurssivetäjä ja toinen kurssivetäjä. No, toisaalta ei ne vaikuta mitenkään luonteiltaan ilkeiltä ihmisiltä että tuskin ne nauraa. Ne vaan tyytyy kohauttelemaan olkapäitään säälivästi, että "taas ykis luuseri, joka luuli pääsevänsä luuseriudestaan eroon, voi voi.."... ;)

Päätin siis kuitenkin olla kajoamatta blokini sisältöön tekstinäyteyhteydessä millään tapaa, ellen jo sanonut (sanoinko, en muista, enkä jaksa tarkistaa). Tulin siihen lopputulokseen ettei täältä löydy mitään tekstinäytteeksi sopivaa. Kuvanäytteistä en sitten osaa sanoa. Mitä luulette?

En mä tiedä. Ehkä paras ammatti olisi kuitenkin sellainen, jossa ei ainakaan istuta koko päivää koneella. Mulla ei meinaan särje koskaan päätä (no ainakaan melkeen koskaan) mutta nyt tykyttää oikeaa takaraivon puoliskoa aika pirullisesti. Se voi kyllä johtua siitäkin että sipaisin tukan kahdelle sykerölle tuonne "yläraivoihin" ennen kirjoittelun aloittamista. Ainakin pitkätukkaiset tietää että päänahka voi olla koetuksella jos pitää tukkaa kiinni liian pitkiä aikoja. Pitäisköhän leikata hiukset...hmn. No jos en kuitenkaan. En mä varmaan osaisi olla lyhyillä hiuksilla. Eri asia sitten jos ei voi vaikuttaa siihen onko päässä hiuksia vai ei...

Mitä muuten mahtaisi satunnainen lukija ajatella otsikon perusteella että mistä olen värssyni vääntänyt? Mistä kertoo "Siellä missä maa muuttuu vedeksi"? Ehdotelkaapa. Ai niin, siitä tuli mieleen että pitää tehdä se palkinto sitä mun kyselyä varten ja mä jo päätin että kaikki voittivat eli arvontaa ei suoriteta. Sori, ehkä mielivaltaista perua "jännittävä arvonta" mutta hepoliinilla on hepolandian (edes jossakin on...) ylin päätäntävalta, vaikkei hepoland mikään Pohjois-Korea olekaan. Musta ois vaan kivempaa jos kaikki osallistujat saavat vähän iloa palkinnoksi. Susuppi ehdotti sitä aurinkoa sekä D-vitamiinia, eli sitä saamanne pitää (tosin ei nyt vielä). Voi olla että jotakin osallistujaa ei aurinko miellytä (jos sattuu olemaan niitä harvinaisia, jotka on auringolle allergisia) mutta pääsääntöisesti luulisin että kaikki nyt edes vähän tykkää valosta?

Ei hitto, pakko mennä vähän venyttelemään tai muuten saan olla pää kainalossa kohta. Pitäis vielä koota niitä piirroksia sitä portfoliotakin varten kasaan... Toissapäivänä tuli vaan taas sellanen olo että en mä paskaa parempaa osaa tehdä. Tietysti jokaisella on se oma tyyli ja joku tykkää äitistä ja joku tyttärestä mutta...en mä tiedä. Tuli mieleen mun opiskeluaikojen kuvallisen ilmaisun opettaja, joka "rankaisi" mua yhdellä kurssilla antamalla kolmosen koska piirsin liian tarkasti hänen mielestään. Tai ainakin se oli mun näkemys asiasta, se ei vaan pitänyt mun tyylistä mutta ei kai se saa olla mikään arvosteluperuste? Kaikki muut sitten järjestäen saivat vitosen (eli parhaan). But those days are over. Voiko joku nykyään syyttää liian tarkasta piirtämisestä. Hah. Katotaan kunhan saan sen kynähiiren niin piirrän jonkun fakin tarkan tutkielman jostakin muurahaisen takajalasta ja lähetän sen ex-opelleni. Sais sitten repiä tarkkaa siitä perkele. :)

Mä meen ennenku alan vaahtoamaan. Ensin teetä, sitten lepoa (noin kaks sekuntia), sitten piirroksia ja sitten yritystehtävä huomista varten. Hommia piisaa, harmi vaan ettei siitä makseta palkkaa. Se on moro

<3 niskajumittunut hepoliini