1511215.jpg


Heippa.

Ajattelin ensin, tai tuntui siltä, etten jaksa tänään kirjoittaa yhtään mitään. Joo, siis ei voi olla totta, ettei muka keksisi mitään sanottavaa, jesus sentään...

Olen polttanut eilen ja tänään tupsua enemmän kuin tupakkalakkoalue-laki sallisi. Tänäänkin, kun ukkeli kävi kaupassa pyysin, että toisi mulle samalla OMAN askin. Joopa. Saas nähdä, mikä korsteeni musta tässä vielä kehittyy. Aattelin vaan, että sallin itselleni jotain pieniä paheita (kuten polttamisen) tässä veemäisessä mielentilassa.

Tänään melkein (vain melkein) itkin. Olin juuri lämmittänyt mikrossa oikeen ison lautasellisen eilistä pöperöä, jota jäi vieläkin ison lautasellisen verran, ottanut lautasen ja mennyt olkkarin sohvalle syömään (joo, pitää sitä pieniä paheita olla...), kun tuli ihan vitun paska olo, noin henkisesti ja aattelin että nyt pääsee itku. Koitin siinä sitten tiristää mutta ainoastaan linssi vähän kostui, eikä siitä sitten tullutkaan mitään. On se kumma kun ei vaan voi itkeäkään, perkele... No, eiköhän sekin aika vielä tule.

Ulkona näin sitruunaperhosen ja huomasin, että puut alkavat vihertää! Oli muuten ihan pirun lämmin päivä, ja hilpsasin lenkkipolulle pelkkä huppari päällä takin sijaan. Jotkut hullut lämminveriset jo T-paita päällä ulkoili tuolla mutta mä en kyllä laita T-paitaa, ellei ole vähintää 20 astetta lämpöjä. Ja T-paitahan oli sitten se, missä on lyhyet hihat. Mulla ei meinaan mene jakeluun, miten pitkähihaisiakin paitoja sanotaan T-paidoiksi...

Jääkaapissa on huomista varten pullo kuoharia. Tilasin sen ukkelin kauppapalvelusta. Ukkelin kaveri tulee tänne huomenna ja mä sanoin ukkelille, että toivottavasti se kaveri osaa sitten pitää naamansa kiinni tietyistä asioista, tai mulla palaa pinna. Oli meinaan herrat vissiin keskenään hieman keskustelleet asioiden laidoista ja puolista. Saa nähdä, minkälainen tästä vapusta oikeen tulee. Kaikki vaput on aina olleet jollakin tavalla ihan outoja (tai sitten mulla on vaan ollut outo elämä(ei mahdollista)). Tietysti voisin kadota jonnekin muuallekin täältä, hmn.

Että sellasta, ei paljon mitään liiku nyt päässä. Mitäköhän mä aina oikeen täälläkin olen mahtanut tilitellä. No, ei voi muistaa, kun ei ole kauheasti tapana lueskella taaksepäin. Ja joku otsikkokin tälle kökölle pitäisi tas keksiä, sekin on ollut viime aikoina tosi vaikeaa. Sama juttu, kun joskus opiskeluaikoina on pitänyt jossakin "tilitystilaisuudessa" kertoa että "mikäs, heppa, tämän työööön nimi nyt onkaan". Sellasta paskaa junou, ja sitä kanssa että "miten sä koet tämän työsi ja pliiplaa". "Teoksen nimi on hevonpaska ja se kuvailee hevonpaskaa". Nih. Että miksi kaikki pitää aina nimetä, en tajua. Joo, ei se mitään, jos kukaan ei tajunnut edeltävää, en jaksa nyt koittaa selittää sen syvällisemmin. Laitetaan nyt tämän kirjotuksen nimeksi vaikka "ahdistavaa passelia", ja se kertoo pieniä paloja jostakin, ja mä koen sen aika ahdistavana. Perskele ;D...yhyy!!

<3Hepoliini