Huomenta!

SusuPetal täällä vihjaisi, että hän voisi tarvita hullun paperit siitä syystä, että seuraa kahtasataa blokia(hirveä määrä!). No mä sitten reippaana(jep, jep..) tyttösenä toki heti tarjouduin kuvittamaan ne paperit, johon Susuppi sanoi että " Siitä vaan, Hepoliini:)", ja eihän yllytyshullua tarvinnutkaan sitten yhtään sen enempää yllyttää. Eilen illalla(yömyöhään) askartelin sitten sekä sen kannen, että sisuksen... Tuli siitä kyllä aika erinäköinen, mitä mä olin ajatellut (olin ajatellut että kannessa olisi iso kuva kukkuu-dingdong-200- teksteineen), mutta ehkä tää on sitten(?) parempi kuin alkuperäinen idea (jota en toteuttanut vain siitä syystä, etten osaa Gimpillä tehdä(tai en ole löytänyt siitä sitä toimintoa)"niitä häivytyksiä", joista olen niin kovin riippuvainen pikku kuvakkeissani). Mutta tässä, ole hyvä Susu "the 200 blogia" Petal! :



1454104.jpg


[p.s. klikkaa kuvaa]