Heip.

Mä oon siis niin poikki, jos tuolleen teinitavalla asian ilmaisen. Käytiin tuossa kaupassa, mieshenkilö ei paljoa puhunut eikä pukahtanut, latasi oman mieltymyksensä mukaan tavaraa kärriin, jota mä työntelin, kuten aina, ja minä latasin oman kauan kadoksissa olleen mieltymykseni mukaan tavaraa kärriin, jota työntelin. Laskun loppusumma: 49 euroa. Siitä sitten varmaan syö jo tovin. Luulisin.

Mieshenkilö valmisti omat pöperönsä (ranskalaisia ja kepappia) ja minä omani: spagettia jauheliha(nauta! hei ostin nautaa! Ihan itte valitsin!)-kidneypapu-Arrabiatakastikkeessa. Mieshenkilö ei pidä pavuista, joten ne pavut voisi halutessaan varmaan ottaa vittuilunakin. Sen verran iso satsi sitä ruokaa tuli tehtyä, että syön siitä varmaan seuraavat kaksi päivää vielä. Lisäksi ostin irtona myytäviä suolakurkkuja ja suunnittelin, että jossakin vaiheessa iltaa otan kurkun sellaisenaan kouraan ja rouskuttelen ainakin yhden sellaisenaan tässä koneen äärellä napottaessani. Senkin voisi varmaan ottaa halutessaan vittuiluna. Perhana, mustahan on tullut uhmakas. Niin joo, ostin myös teelajitelman, ihan vaan, koska pystyin ja siltä tuntui.

Sitten mulla on oma aski tupakkaa. Mitä sitten, jos poltan vähäsen. Keneltä se on pois, paitsi multa itseltäni. Juuri äsken kävin polttamassa. Varis istui oksalla ja kyyhkynen maassa.

En meinannut mennä koiran kanssa ulos. Ei huvita. Eihän se ole edes mun koira, niin mitä sitä ramppaamaan turhaan. Lopussa kiitos seisoo, jos ja kun meishenkilön auton takavalot vilahtaa pihasta kohti parempaa huomista iso vaalea takapenkillä kyydissä istuen. Ja isolla vaalealla en tässä yhteydessä tarkoita sitten itseäni. Niin että menköön vaan itse oman koiransa kanssa ulos miettimään kenen vika se onkaan, jos koira ei osaa käyttäytyä.

Mä olen kuulemma järjestänyt mieshenkilön asiat nyt erittäin vittumaisella tavalla. Joutuu kuulemma pahimmassa tapauksessa kadulle MUN takia. No, kohtuutonta olisi kai kysyä ääneen, että mihin se luulee, että mä itseni sitten järjestän. Toisaalta, kyllä mulla on ollut tapana aina pudota jaloilleni ennen pitkää vaikka onhan tässä jo muutama elämä tullut käytettyäkin.

Taidan mennä taas tupakille. Sitten saan varmaan kohta kuulla lisää siitä, miten paska tyyppi mä olen. Ellen sitten mene vanhempilaan, kuten mieshenkilö ehdotti. Se olisi kuulemma hänen mielestään ehkä parempi. On taas nähty, että toisen parempi ei aina ole myös toisen parempi, ja päinvastoin - asiassa jos toisessa...

<3Hepoliini