Huomenta.

Joopa. Mua on oikeastaan tänäaamuna vituttanut pitkästä aikaa. Varmaan se liittyy siihen, että eilen illalla sain kuulla "sen, jonka kanssa jaan samat neliöt"-henkilöltä, että mun ei kuulemma tarvitse enää kirjoittaa tänne mitään, mitä hän on sanonut, tehnyt tai mitään. Mä sitten kysyin häneltä(kai mä saan sentään kertoa, mitä MÄ ITSE olen sanonut??), kun joku vinkkasi sivulauseessa (en sano kuka), että voiskohan mut haastaa oikeuteen näistä jutuista, että ihan hyvin tää koko paska voisi olla fiktiota, ja meinasiko pistää pystyyn jutun "hepoliini vs. ukkeli". Kun ei täällä ole ketään nimiltä mainittu. Mutta ilmeisesti on väärin raportoida sitten omasta elämästään.

Siitä myös sain kuulla, että miten kommentteja on tullut niin ja niin paljon, ja ihan hyvin kohta joku "Dr. Pili" tunnistaa mut ja niin edelleen. Että vissiin se lukee näitä mun jaarituksia kuitenkin. En tiedä kyllä miksi nyt, kun ei ole muutenkaan jotakin kiinnostanut nämä mun paskatuotokset.

No, nyt mä istun tässä iso vihreä tee-tuoppi nenän edessä ja kihisen pyhää, ties mitä tunnetta. Käppäilin koiran kanssa heti aamusta meinaan kaupalle ostamaan sitä fakin teetä, kun ei oikeen tuo kahvi mene alas juuri noustua ja naamakin on pukannut taas näppylää (se teetesti, joku voi muistaa), kun vihreä tee on ollut loppu. Saatana, kauhea finni alaleuassa, varmaan jotain piilostressinäppylöitä, kun en mä ainakaan tiedosta olevani mitenkään kireä, perkele! Ja sitten se saatana rakki olisi halunnut merkata joka perkeleen puun ja tolpan, ja mä liisin hihnan päässä kassi toisessa kädessä kuin joku heittopussi. Siellä kaupan risteyksessä sitten huusin (no, hieman vaan aamuavasin ääntä...) koiralle että "KRISSSTUS!!, koita nyt pistää sitä tassua toisen eteen!!!" Koko ajan hidasteli, ihan tahallaan. Tai sitten se aisti, että mulla kohta pääherne kiehuu yli.

Että sellasta. Ukkeli ei sitten muuten ottanut oikeen kantaa mihinkään. Musta vaan taas tuntuu, että olen jonkinlaisen tarkkailunalaisena, juu nou. Voisin kuvitella, että jos ukkeli ottaa tänään kuppia, niin sitten on jonkinlainen avautuminen tiedossa, kuka tietää. Kamalan vaikea vaan kirjoittaa mistään asioista, ilman että mainitsee ukkelista edes joskus. Siis kun se sitä haittaa. Mutta mä kun perkele nyt satun asumaan sen kanssa, niin kai sen luulis tajuavan hänenkin, vai häh? EI? Arvasin.

Jepjep. Nyt sitä rauhoittavaa teetä. Jospa vetäis perseet olalle itekin tänään. Ei siitä luulis ainakaan paljon haittaa olevan?


-Heppa


P.S. Cinnamon Girl