Huomenta!

On taas silmtä ristissä. Ette ikinä arvaa, minkä musiikin tahdissa viime yönä tuli laskettua lampaita (vai pitäisikö sano hepoliineja..). No, pääherne soitti tällä kertaa "Minttu ja Ville"ä! Siis tätä Jonnan 1980-luvun musiikillista mahtavuutta. Mistäköhän sekin tuli päähän.

Jii tuossa äsken soitti mulle, ja ehdotti että tulee käymään. Mä sitten toivotin sen tervetulleeksi banaanilaatikoiden täyttämän asunnon keskelle, ja tultiin siihen lopputulokseen, että se käy hakemassa mut täältä kotoa, ja mennään käymään kirppiksella, ja katsotaan, onko tavaroita mennyt. Joo, se oli sen ehdotus. Jii kertoi sunnuntaina käyneensä siellä ja paikka oli ollut aika tyhjillään! No, ukkeli kaikessa huomaavuudessaan antoi mulle täksi päiväksi tehtäväksi katsoa lisää niitä kirppistavaroita, mutta jos mä kohta (puolen tunnin sisään ehkäpä) menen jo sinne kirppikselle, niin koko systeemi tulee tehtyä tavallaan ihan käänteisenä. Mä jo kuulen ukkelin äänen korvissani, miten se "antaa kurinpalaustusta" mulle siitä, etten osannut hoitaa asiaa eri tavalla. Mutta pitäiskö mun muka sanoa Jiille, että "odotappa täällä vaikka kolem tuntia, kun hepoliini katselee tavaroita, ja sitten mennään sun kyydillä käymään siellä kirppiksellä"? No, ei mun mielestä, eihän Jii ole mikään mun "kuski". Niin.

Eli kohta kirppikselle silmät ristissä. Ei oo kyllä taaskaan yhtään edukseen, mutta mitäpä väliä tuolla on. Tehdään nyt "suuri tunnustus" ja kerrotaan, että hepoliini ei yleensä jaksa nähdä paljon vaivaa "naaman laittamiseen", vaan kulkee pitkin hevoshakoja ilman meikkiä tukka korkeintaan ponnarilla (muita kampauksia ei nääs oikeen oo hallussa...paitsi ehkä nuttura, ja letti, ja...;)). Todella "kaunis" visio? Eikun mä vaan yhtenä kauniina päivänä tajusin, etten mä tarvii mitään hirveää meikkipanssaria kestääkseni omaa naamataulua peilistä, ja huomasin kasvaneeni "aikuiseksi" ;D!

Joo...todella kypsää. Illalla menen vahtimaan siskon ja sen miehen mukulaa niiden luokse tuonne toiselle puolen kaupunkia. Ette ikinä arvaa minkä takia. No, ne käyvät YHDESSÄ tanssitunneilla! Mä oon siis NIIN kateellinen. Milloin joku veisi MUTkin tanssitunneille. Ois vähän niinku tarpeessa, osais sitten sen valssinkin vaikka joskus hurauttaa, jos sellaisen tarvetta tulisi. Persettä kyllä osaan pyörittää, mutta ei kai sitä tanssimiseksi voi sanoa?!! :D

Jees. Pitää varmaan pukea ja vähän koittaa siistiytyä. On se kyllä kun tullaan toisen päiväohjelma sotkemaan tuollaisilla sosiaalisilla tapahtumilla, perhanan Jii. ;) Katellaan sen jälkeen lisää. Kai.

<3 hepoliini