Heippa.

On ollut vähän kuumetta tänään, vain 37,6 tosin (mitatessa), mutta kuitenkin. Luulen, että johtuu ainoastaan jonkinlaisesta henkisestä patoutumisesta, ei mistään muusta. Ehdin jo siskollekin laitta viestiä, että heppa on nyt vähän sairas, joten sopiiko mennä kipeenä sinne syntymäpäivää viettämään mutta nyt näyttäis, että se meni jo ohi. Ehkä. Mä tunnustan. Mä TAAS juon täällä. Tosin vasta parisen kappaletta on hulahtanut kurkusta, mutta ei oikeen tähän nykyelämämalliin ole kuulunut mitkään säännölliset viikonloppuryypiskelyt. Toisaalta toleranssi kasvaa (ja maksa hajoaa), eikä krapulasta ole ollut pitkään aikaan tietoakaan. En ole varma, onko se hyvä vai huono asia.

Ollaan tänään suoritettu "omaisuudenjakoa" ukkelin kanssa. Vaikka toisaalta en haluiasi täällä puhua koko asiasta, niin mun elämäänhän se on, joten liipataan kuitenkin sitä kautta hommeleita myös. Alussa oli cd-levy. Eli heti aamupäivästä löysin itseni istumasta olohuoneen lattialta lajittelmassa sulassa sovussa yhdessä tämän kuuden vuoden aikana hankkimiamme ceedeitä. Ei paljon tarviinut vääntää, ei oikeastaan yhtään. Ukkeli sai mitä halusi(?), mä sain mitä halusin, ja kaikki olivat hetken aikaa tyytyväsiä. Pikkasen tietysti joutui tekemään kompromissia suuntaan ja toiseen, mutta pääsäänstöisesti musiikkimaut erkanee just sen verran, ettei niistä kaikista kivoimmista levyistä  tarvinnut alkaa vääntää. No osa vedettiin vähän "sulle mulle"-tyyliin, mutta muuten kaikki meni ihan ookoo.

Sitten olivat vuorossa kirjat. Mulla nyt oli omasta takaa kirjoja vähän enemmän (ei silti paljon) kuin ukkelilla, ja sitten oli muutamia, joita piti raakasti vaan jakaa puoliksi. No ihan hyvin sekin meni, heppalla näyttäis olevan kolme banaanilaatikollista kirjoja sitten. En tiedä, onko paljon vai vähän - ehkä vähemmän mitä itse soisi.

Sen jälkeen jaoimme liinavaatteet ja pyyhkeet. Ja sitten soi ovikello, ja ukkelin kaveri, ihan noin ilmoittamatta (kiitti vaan sillekin) pölähti paikalle. Sama kaveri, kun oli täällä vappuna, ja joka kukkui täällä yömyöhäseen asti. Ja joka multa tenttasi, että miksi mä en halua sinne Kuopioon, ja koska mä olen kuitenkin suht kiltti (ai?) ihminen, mä en viittinyt sille silloin sanoa, että "vittuako sä siinä utelet kun asia ei sulle KUULU".

Että sellaasta täällä tänään. Otin siinä vastaan myös vastapuolen pienimuotoisen aika surkean mielenpukauksen, kun sitä alkoi lopulta jako ahdistamaan, todeten, että en vieläkään osaa itse itkeä...

Tupakkaa on myös palanut, enemmän kuin olisi hyväksi. Hyihyi mua. Mutta jos se sitä vaatii, niin sitten se vaatii. Nytkin on iltapäivällä ostetussa askissa jäljellä vain viisi tupakkia...

Ja viime yönä näin unta, että olin kutsuttu standup-koomikoksi(ei kai sitä noin kirjoteta?) jonkun motoristikerhon kerhotiloihin ja pelkäsin, että nirri lähtee, ellei naurua irtoa. Hauskaa.

Jeps. Nyt tupakille ja jotakin. Jospa avaiskin jo tänään sen kuoharin? T: alkoholisti?

<3Heppa