Heippa!

Onpas ollut aika puuhakas päivä. Aamulla heräsin joskus siinä, mitähän se oli, kymmenen maissa. Nukutti aika pitkään, kun yöllä en meinannut saada unta kissan takia. Ensin kävin sänkyyn, ja kissa tuli mun rinnan päälle ja käpertyi siihen unille tyytyväisenä, kuolasi ja kehräsi. No sitten kun muakin olisi juuri alkanut väsyttää, niin kissa päätti piristyä ja alkoi istuen hangata yhdellä tassulla seinää. Se on sen tapa saada huomiota. No mä muutaman kerran pamautin tyynyllä lattiaa aika kovaäänisesti ja sitten kisu luovutti ja häippäsi johonkin. Mä olin siinä vaiheessa aika pirteä, ja siinä sitten mietiskelin kerralla koko maailman asiat läpi kunnes nukahdin.

Yöllä näin jotakin aivan pimeää unta. Hitto kun ei oikeen muista, mutta siinä olin eronnut juuri ukkelista, ja jostakin syystä päätynyt yhteen yhden tyypin kanssa, jota joskus - hmn, miten sen nyt sanoisi... - no, vaikkapa "tapailin" aikoinaan. Mä olin ihan järkyttynyt siinä unessa sen takia, että piti sitten olla sen henkilön kanssa yhdessä taas. Yöksis! No mutta en muista siitä enempää, ja sitten olin jossakin oudossa kaupungissa, ja etsin vessaa ja päädyin johonkin ihan hävyttömän törkyiseen suureen vessakompleksiin, jossa oli kusta ja paperia pitkin lattioita. Eikä ovissa ollut lukkoja, mutta pakko oli mennä yhteen kopperoon hädälle... Yöksis siitäkin!

No mutta sitten päivän päätapahtumaan. (Siis sen lisäksi että näin aamulla kolme pääskystä kun nostin katseeni taivaalle aamutupakilla). Mä kävin siellä työpaikkahaastattelussa. Soitin "isitaksin" ja kysyin voisko se jeesiä sen verran että heittäisi mut sinne, ettei se homma ainakaan tyssäisi siihen, etten löydä ajoissa perille, tai eksyisin jonnekin. No ne ois muutenkin pyytäneet mua johonkin mikro-ostoksille, joten homma sopi niille. No mä olin siellä ihan sovittuun aikaan, ja yhden toisen onnekkaan kanssa napotettiin aulassa odottamassa että joku tulisi korjaamaan meidät siitä oikeaan osoitteeseen. Haastattelu ei ollut yhtään pelottava! Ja mä kun olin varautunut mielessäni johonkin Lahden Taideinstituutin pääsykoehaastista (aivan kamala) vastaavaan tilaisuuteen, heh(hain sinne "pikkutyttönä"). Siinä jutusteltiin kolmestaan, haastattelija, minä ja "poika". Se haastistäti sano, kun tuli iästä puhe, että MÄ saan ikäni puolesta sanoa sitä tyyppiä vaikka pojaksi jos haluan :D. Ihan rentoa ja asiallista menoa oli se haastis. Ja parasta siinä on se, että mulle (ja pojalle) sanottiin asia siinä muodossa että ensi keskiviikkona tavataan!! Jeee!!! Eli siis mä saan sen homman! Mutta tietty mun pitää vielä odottaa vahvistussoittoa rekrytoijataholta. *puhelin soi*. Nonni, nyt se vahvistusoitto sitten tulikin ihan tässä juuri nyt! Jännää! Mutta niistä työkuvioista mä en sitten pysty täällä kertomaan mitään sen tarkempaa, pitää olla hyshys, koska mua sitoo vaitiolovelvollisuus niitä hommia kohtaan. Jeps.

Joo, nyt ajatus lahosi ihan kokonaan, heh. Oottakaas kun mä kokoan itseni. Niin joo. Kävin sitten ostamassa mikroaaltouunin, oli tarjouksessa Mustassa Pörssissä. Siinä samassa puljussa, jossa joskus kävin ukkelin kanssa telkkariostoksilla... No siellähän se fakin pitkätukka oli heti kun ovesta sisään mennessä mulkaisin oikealle. Mä nostin nenän pystyyn ja "yhteisten muistojen" kunniaksi nostin nenän niin pystyyn kuin osasin. Sille jätkälle voisi joku suositella jotain muuta alaa oikeesti... No hain mikron ja siitä sitten suunnattiin kattilakaupalle, koska mulla ei ollut kunnon kattilaa. No nyt on. Ja samalla reissulla tarttui hihaan ihan vahingossa kahdet uudet farkut, kun ei ne postimyyntifarkut koskaan saapuneet tänne asti, ja tarvitsin uusia. Hitto, maksoivat yhteensä vain 30 euroa, ei paha mun mielestä. Toiset on sellaset aika kapeat (päätin uhrautua muodin edessä) tummansiniset, joissa on jotain ihme koristeniittejä(aika makeet musta), ja toiset hieman vaaleammat ja väljemmänmalliset, tosin persiistä ne istuu ihan kivasti, vaikka ei olekaan tapana tuijotella omia persiitä (ehkä). ;) Mutta mikä tärkeintä, kummissakin on tarpeekis pitkät lahkeet, yllättäen.

Jeps. Nyt vähän teetä ja tupsua eli tupakkia ja sit jotain, en tiedä mitä. Jospa ostais huomenna kuoharipullon ja juhlisi uutta työpaikkaa! Piru, alkaa kohta raha juoksemaan tässäkin osoitteessa, perskeles :) Vuhuu!! Puspus!

<3Hepoliini