Heissan.

Ei kyllä mitään hajua, että mitä kaikkea mä viimeeksi tilitin tänne, mutta lähdetään nyt sitten ihan vaan (jälleen kerran) siltä pohjalta, että raapustan mitä mieleen pälkähtää.

Eilen illalla otin vähän kuppia itseni kanssa. Ensin meinasin juoda vain punkkupullon jämät viime kerrasta, mutta eihän se nyt siihen jäänyt, ja kun ei muutakaan tekemistä muka ollut, niin hulahti siinä yhden jos toisenkin tyyppistä drinksua naamarista alas. Sitä ennen kyllä loppuivat tupakit ja rohkaisin itseni polkemaan tupakanostoon lähibaariin, jossa en ollutkaan koskaan ennen käynyt. Join siinä samalla yhden pienen. Niin, PIENEN, en tiedä mikä mielenhäiriö oikeen tuli, kun tilasin. Kuka juo mitään pieniä, iso se olla pitää. Siis ostin kaiken hyvän lisäksi vielä siis OLUTTA. Oonkohan mä tulossa vanhaksi... No heitin kaljat naamaan ja palasin kotiin ryyppäämään.

Oon kanssa siinä soiteltiin myös illan mittaan, terveisiä vaan Oolle. Matkalla sinne baariin olin huomannut että yhdessä roskakatoksessa oli ihan ookoonnäkönen vanha rottinkituoli. No yöllä - mitäköhän se kello olis ollut, ehkä jotain yksi yöllä?? - sitten humalassa koiran kanssa hipsin sinne roskakatokselle ja kannoin sen tuolin kotiin. Pakko oli antaa koiran juosta vapaana, kun muuten ei ois kädet riittäny. Hyvin pysy siinä helmoissa, on se sellanen mammanpoika tuo koira kuitenkin...

Ai niin, ellen ole sanonut niin mä saan sen kämpän, jossa on hyvä hinta-laatusuhde. Eivät ottaneet sitten mitään DI:ä siihen, hah. Ja arvatkaa mitä se eukko kysyi multa kun soitti. No että asunko mä vielä VANHEMPIEN luona KOTONA siihen asti! Mä olin ihan että häh, no en asu, en ole asunut kotona kymmeneen vuoteen. Vissiin se sitten hämäsi kun äiti oli siellä mukana sitä koppia (ihanaa koppia) katsomassa. Mun oma pikku pesäni, heh(ei mitään kaksimielisyyksiä siellä, mä NÄIN!!).

Tänään äiti laittoi sitten viestiä (T: mammantyttö...) että haluanko lähteä katsomaan digiboksia niiden kyydissä, tai jos muuten pitää päästä käymään jossakin. No, pikkasen siinä huippas päästä, mutta mitään krapulaa ei ollut, joten olin suostuvainen. Eli nyt mulla on sitten digiboksi, mutta se ei käy tähän talouteen, kun tää on kaapeli, ja se uus on antenni. Siks tietty on, kun se uus kämppä on antennitalossa(soitin siskolle ja varmistin, köh). Ja sitten mulla on pölynimurikin, ja sitten äiti osti mulle etukäteistuparilahjaksi kahvinkeittimen. Mä lahjotin saman tien sen murukahvipurkin niille. Kävin samalla reissulla myös ruokaostoksilla. Jotenkin tosi vaikeaa aatella, että miten paljon sitä tarvitsisi mitäkin, kun ostaa vaan itselleen sapuskaa. No, noista, mitä nyt sieltä tarttui hihaan, syö jo aika monta päivää. Melkeen unohtu ostaa maidot, mikä ois ollu sitten ihan kamalaa - olla ilman maitoa meinaan.

Koiran kanssa menin kirjaimellisesti metsään. Se juoksi ihan innoissaan siellä vapaana. Tuhma hepoliini, kun päästää koiran vapaaksi. Oltiin sitten melkeen jo kotona, ja koira oli säilynyt yllättävän puhtaana, mutta ihan viimisen sadan metrin pyykillä se heittäytyi sellaiseen uuteen mustaan multaan kierimään. Ne kun on levittäny tuonne sellasta, perkele. Siinä oli aika mustavalkonen koira sen jälkeen suihkun alla suihkuteltavana kun kotiin asti päästiin. Naama sillä oli pahimman näköinen. Mä vaan raakasti päästin suihkusta vettä sen päälle, oppiipa olemaan kierimäti.

Pitäis varmaan testata tuota uutta imuria. Täällä kun pyörii tuota pirun koirankarvaa pitkin lattioita, vaikka toissapäivänä juuri siivosin täällä. No loppuu kohta sekin... Mut saa nähdä että jaksaako sitä. Toisaalta vois lämmittää saunan, ja sitten mulla on minttujäätelöä, niin voisin syödä sitä, ja sitten mulla on poppareita, niin voisin syödä niitä, ja sitten vois mennä unille, tai jotakin. Olipas monta sitteniä tuossa.

Tupakkaa on palanut ihan mukavaa tahtia... Ukkelin kanssa hieman mesetin tuossa, kun tuntu, että pitää vähän puhua sen kanssa. Ei siitä sen enempää kuitenkaan täällä. Voimia vaan ukkelillekin. No, huomenna se tulee Turkuun, kun sen pitää mennä sinne kokeeseen maanantaina. Iltapäivällä sano tulevansa tännekin. Tervetuloa.

Mä meen nyt tekemään jotakin, vaikka polttamaan yhden tupakin, ja keittämään teetä. Tai sitten kahvia...no jos teetä kummiskin. Ehkä. Mukavaa illanjatkoa, puspus.

<3Hepoliini