Huomenta!

En meinannut saada yöllä unta, kun mietin uutta tulevaa työpaikkaani ja loin siitä kaikenlaisia typeriäkin kauhukuvia päässäni. Luulen että ulkona alkoi tulla jo valoisaa kun sain viimein unenpäästä kiinni. Ainakin yöllä kun lähemmäs puoli kahta kun menin tupakille partsille, niin huomasi miten kesä alkaa olla ihan lähellä, kun taivas ei ollut enää ollenkaan tumma siihenkään aikaan.

No mutta kauhukuvista huolimatta simahdin jossakin vaiheessa ja nyt olen ollut jo varmaan tunnin hereillä (ehkä, vaikea sanoa). Laitoin teevettä kiehumaan, pistin radion päälle, avasin tietokoneen ja laittelin siinä teen valmiiksi samalla. Sitten sain päähäni, että haluan pistää tänään linkiksi erään biisin, ja koitin sitä katsella juutuubista. No mutta perskeles! Eihän tämä nettitikunpaskiainen jaksanut sitä pyörittää, joten vihdoin ja viimein luuria käteen ja soittamaan operaattorille. Avasin siiä samalla saunalahden sivut, josko tajuaisin itse miten sieltä saisi nostettua tehoja ylöspäin tuota liittymään varten, mutta jonotin kuitenkin samalla puhelimessa, josko sieltä sitten viimeistään vaikka se sama pätevä tyttö neuvoisi dorkaa hepoliinia internetin ihmeissä. Viistoista minuuttia mä kerkesin siinä luurissa laulamaan odotusmusiikin tahdissa kun löysin lopulta oikean kohdan, klikkasin hiirtä, nostin nopeutta(itse, vuhuu!!) ja suljin puhelimen. Hyvin muuten huomasi, että alkoi pinna siinä luurissa odotellessa kiristyä, tosin ei pahasti, mutta ties miten pitkään sitä olisi saanut odotella vielä. Mutta pitää muistaa, ettei se ole sen asiakaspalvelijan vika, jos on jonoa...köh.

Että sellaista. Juon tässä teetä yöpaita päällä, silmissä vielä unihiekkaa. Maanantaina menen muuten kirjoittamaan sopimuksen siitä työpaikasta sinne puljuun, joka mut sinne työnantajalle hoiti. Poika tulee samaan aikaan kuulemma, sanoi se rekrytäti kun soitti mulle eilen.

Mitäs muuta mulla tässä. No tosiaan yöllä aloin miettimään kaikkea mahdollista siinä kun uni ei tullut silmään, siis sen työpaikan tiimoilta. Varmaan mä sain niin pahat traumat siitä edellisestä työpaikastani, että on tosi vaikea usko, että vaikkapa mukavia työkavereita olisi olemassakaan. Mutta tuolla se "pomotäti" kehui kyllä että heillä on tosi hyvä ilmapiiri siellä, ja jotenkin mä aistin, kun siinä kateltiin paikat läpi, että ei se paskaa puhunut. No, sitten mä mietin että miten mä pärjään siinä hommassa, mutta onhan siinä tosiaan ensin se puolentoista viikon koulutusjakso, ja siltä ajalta saa myös palkan. Tosin sen harjoittelujakson palkka on pienempi kuin se oikea palkka, mutta jo se on saman verran, mitä mä tienasin eks-työpaikassa vasta loppuvaiheessa kolmannessa palkkaryhmässä.... Ja niihin tulee sitten vuorolisät vielä päälle. :)

Jeps. Piti vaan sanoa, että huomenta! Ja tässäpä se biisi, mikä ei nyt mulla ainakaan pyöri kovin hyvin (vielä, mut kohta pyörii kun tulee nopeutta puolet lisää, ehkä).

Leevi and The Leavings - Unelmia ja Toimistohommia


<3Hepoliini