Heip.

Ja hyvää jussia kaikille tahoille. Hepolandiassa on ollu vähän krapulaa ilmassa tänään. Kävin eilen grillaamassa siskon miniperheen kanssa tuolla jossakin Raision suunnalla. Otettiin vähän siskon kanssa siinä vinkkua eli punkkua ja muuta juomaa, sen mies meitä siinä kuskaili autolla ja muksukin oli messissä. No sinne grillipaikalle, joka oli ihan metsän keskellä, tuli sitten jotain sellasia aika elämäänähneitä ukkeleita ja yks nainen. Niillä oli ilmapistoolo mukana, ja mäkin pääsin näyttämään mun "Hepoliini- mestariampujan" taitojani siinä taas. Ammuin jopa yhden kympin, johon köörin ensimmäisessä aallossa paikalle ilmaantunut mies totesi että se olikin tämän vuoden ensimmäinen kymppi. Mutta hetken mietittyään se keksi että joku heppu olikin jo saanut kympin tänä vuonna. Sitten se antoi mulle sen taulun muistoksi, heh. Aika vanhoja setiä ne kaikki oli. Ykskin oli kuulemma ollut vuosia merellä, ja epäilen että muukin osa porukasta on kokenut elämässään yhtä sun toista.

No jätettiin kiljunlipittäjät sinne keskenään juhlimaan toivotettuamme jussit puolin ja toisin, ja jatkettiin Merimaskuun. Siellä törmäsin heti ensimmäisenä autosta ulos astuttuani mun entisiin koiranulkoiluttajanaapureihini. Olivat tulleet veneellä sinne, ja koiruuskin oli mukana. Mä siinä totesin niiden hauvelia rapsutellessani että olen muuttanut ja ukkeli on vienyt koiran mukanaan. Eipä siinä sit oikeen muuta ihmeitä puhuttavaa ollutkaan, ne kontaktit kun on aina pyöriny niiden elukoiden toiminnassa. Käytiin siinä venesataman terassilla yksillä sidukoilla, sekä syöttämässä muksulle vähän evästä. Sieltä ajeltiin Naantaliin, missä jalkauduimme siskon kanssa (sille korkealle mäelle, josta näkee Kultarantaan) kun siskon mies jäi nukuttamaan muksua autoon. Sisko rupes siinä puhumaan, että jos mä haluan tässä elämässä vielä lapsia, niin mun kannattais harkita munasolujen tallettamista johonkin fakin munasolupankkiin. Iän myötä kun hedelmällisyys kuulemma heikkenee(juu, en ollutkaan koskaan kuullut...). Mä katoin sitä ensin, että onko toi v**** ihan tosissaan, en mä nyt NIIN vanha kuitenkaan ole, että vielä pitäis jotain paniikkia tollasesta vetää(ehkä). Ja varsinkaan siskon ei tarvitsisi vetää paniikkia mistään mun lisääntymispoliittisista propleemoistani.

Noh. Siitä paineltiin kukkulalta takasin autoon ja jatkettiin Turun hehkeään yöhön. Siskon mies nakkasi meidät siihen kirjaston kulmalle ja jatkoi itse poitsun kanssa kotiin nukkumaan. Käytiin vähän huudattamassa jukepoksia viskipaarissa ja sit mentiin toiseen niistä paikallisista baariloista, jotka sattu enää näin jussina olemaan siihen aikaan auki. Siellä juotiin vähän drinksua ja ihmeteltiin, miten kansainvälisennäköistä porukkaa Turun yössä nykyään käy. Paljonhan täällä onkin ulkomaalaisia. Loppuilta mulla onkin sitten aika sumuista muistikuvaa. Taksilla olimme ajaneet kotio, mutta ei MITÄÄN muistikuvia. Seuraava muistikuva onkin sitten sellainen jossa yöllä yökin veskissä pahaa oloani... Mutta ehkä se oli sen arvoista, aika harvinaista herkkua tuo siskon kanssa rilluttelu onkin ollut tässä elämässä, syystä tai toisesta. Onneksi ei sentään ollut enää herätessä paha olo. Kännissä mä taisin olla vielä iltapäivälläkin, ainakin vähän, ja toiminta on ollut myöskin tänään sen mukaista(lue: kotihiireilyä(ei poikkea normipäivästä). Aika tuhmaa?

Että sellaista täällä on ollut eilen ja tänään noin tiivistettynä. Nyt mä keitän lopulta kupin teetä, kun olen sitä koittanut tehdä jo pariin otteeseen. Ekalla kerralla liotin vahingossa pussia noin puoli tuntia ja nyt on se uusi vesikin, jota sen jälkeen keitin, varmaan jäähtynyt. Sitten voisi käydä vielä yhdellä tupsulla. Jees ja huomennakin on vielä vapaapäivä, vuhuu!

<3Hepoliini