Heippa!

Viikonloppu vierähti sitten töitä tehdessä. Huhhuijaa. Huomenna on vielä hommapäivä, mutta sitten on vapaapäivä taas. Tänään olikin sitten aikainen herätys mutta vielä kukun ylhäällä.

Sisko poikkesi duracelpupunsa kanssa kylässä tänään. Laittoi ensin tekstarin että jos oot kotona niin kurkkaa ikkunasta. Ne olivat pihalla leikkimässä. Mä sitten ranskikselta huhuilin alas että tulee käymään jos haluaa, ja nehän tuli. Joka paikkaan se vesseli kyllä ehtii nenänsä työntämään, heh. Ja hepoliinitädin armasta läppistäkin se kävi näpyttelemässä heti kun silmä vältti. Laittelein siinä ruokaa, ja tarjosin sitten siskollekin kun itse kävin eilen sen luona illalla kahvilla, ja söin sen luona päivän ruoka-annokset kun tarjosi.

Kun tulin töistä niin bussipysäkillä istui joku vanha mies, joka alkoi puhumaan mulle jostakin sairaudestaan. Sanoi saavansa jotain poissaolokohtauksia aina aika ajoin. Jutusteltiin siinä vähäsen keskenämme odotellessa. En muuten muista, milloin olisin nähnyt yhtä sinisiä silmiä viimeeksi. Sitten tuli sellainen jännä tunne, että olin tavannut sen jossakin aiemminkin, vaikka en melko varmasti olekaan. Kun bussi tuli, se jäi istumaan sinne pysäkille, ja toivotti mulle hyvää matkaa. Aika jännä paappa.

Äsken kävin testaamassa ekaa kertaa mun omaa pikku kylpyammettani, ja uitin siinä kylpyankkoja kylpyvaahdon keskellä. Olipa kyllä ihan pirun mukavaa, ja hyvin rentoutti kipeitä jäseniä. Tuntuu meinaan että jalat painaa ainakin sata kiloa ja niskatkin olivat hyvin jumissa päivemmällä kun napotin työpisteessä. Hyvin pystyy istuma-ammeessakin upottamaan itsensä veden alle kun käyttää hieman mielikuvitusta asettelun kanssa, heh. Sitten kellotin siellä selälläni ja pidin jalkoja seinää vasten ja nautiskelin veden keventävästä voimasta. Huhhuijaa.

Kohta varmaan pitäisi mennä nukkumaan että jaksaa vielä huomisen päivän painaa hommia. Toivottavasti aamulla ei sada koska haluaisin taas polkea jo pyörällä tuon välimatkan, että saa persiissä veret kiertämään istuskelua ennen ja sen jälkeen. On meinaan tuota vettä tullut viime päivinä taivaalta, eikä oikein ole houkuttanut ajatus märissä vaatteissa töissä olemisesta.

Mietin että vapaapäivänä käyn kaupungilla siskon kanssa katsomassa verhokangasta mun makuusoppeni reunamilla sijaitsevaan verhohommeliin. Siinä meinaan kulkee sellainen verhokisko, ja siihen kun virittää jonkun kivan systeemin niin saisi hyvin erotettua "makkarin" tästä muusta koirankopista. Aattelin että joku läpikuultava punainen/punaiseen vivahtava kangas voisi olla aika passeli. Jos siitä näkyy läpi, edes hieman, niin vaikutelmasta ei ehkä tule liian raskas ja eristävä? Tietty jokin muukin väri voisi olla ihan ookoo, täällä kun tuota punaista on jo muutenkin aika paljon.

Eipä tässä sitten oikeen muuta ihmeitä ole taas tapahtunut tällä rintamalla. Jospa sitä menisi hetkeksi sohvalle napottamaan, joisi kupin teetä, kävisi tupakilla ja menisi peiton alle nukkumatin maahan odottamaan unihiekkoja.

Sellaasta. Muimui&hyvää yötä!!

<3Hepoliini

edit.P.S. Mitä vithua. Mä en ilmeisesti osaa lukea mun työvuorolistoja kun olen koko ajan ollut siinä uskossa että olen koko jussin töissä, mutta äsken huomasinkin että mulla on ens vkoloppu vapaata - ja eikös se ole juhannus silloin, eikö olekin? (mitäköhän hittoa sitä sit oikeen tekee, olin jo psyykannut itseni tekemään töitä...kun muutakaan ohjelmaa ei oikeen ole tarjolla(paitti se lesbojuhannus)...hmn. En tiiä, näkee sit..)