Heippa.

Olen tässä huomannut että muiden blokien seuraaminen on jäänyt vähän vähemmälle työelämään siirtymisen jälkeen, kuhan tuli mieleen, niin sanoin. No, ehkä sekin taas korjaantuu jossakin vaiheessa. Olen tässä piirrellyt paria kuvaa Lumppuja ja Lureksia varten, ja kohta mulla on varmaan jännetuppitulehdus, kun oon koko päivän käytännössä napottanut käsi hiirellä... En tiiä, millasia niistä kuvista nyt oikeen tulee, jotenkin tuntuu vaan ettei nyt yllä edes sille tasolle, jolle näillä paskavälineillä olisi mahdollista. Toivon edelleen sitä kynähiirtä/piirtopöytää plus kunnollista ohjelmaa millä raapustella. Vittu tolla hiirellä mitään pysty piirtämään, perkele(anteeksi vaan kielenkäyttö). Vähän tuntuu että on kiukkua hepon mielessä liikkeellä, en vaan tiedä miksi.

Kävin töissä tänään pyörällä, ihan mukava oli polkea joen rantaa ees taas. Onneksi oli vain kuusituntinen päivä. Aamusta tuntui, ettei työnteosta saanut oikeen otetta, ja joku asiakaskin oli antanut jotain reklamaatiota mun toiminnasta. No, sellasta se on, elämä. Paluumatkalla poikkesin Alkosta hakemassa itelleni juhannuspullon(=punkkupullon), jospa sitä sitten vaikka raahais perseensä jonnekin ulos täältä luukusta sikäli mikäli säät sallivat. Seurasta ei ole tietoakaan, vaikka sisko (näin sitä taas pihalla) sanoi, että heidän kanssa voi kyllä tulla olemaan, jos siltä tuntuu, mutta en mä mitään sääliolemista halua/tunkea niiden perheidylliin, joten sanoin, että pidetään mielessä ja kyllä mä saan aikani kulumaan itestäänkin, ettei se siitä kiinni ole. Ja kyllähän mä hyvin viihdyn yksinään oikeestikin.

Eilen ostin verhokangasta ja ompelin yhden verhon. Ei pöllömmän näkönen, vaikka ite sanonkin. Sitten ois vielä verhokappale B:n ompelua ohjelmassa, jos siitä vaikka viikonlopuksi kehittäisi itelleen ohjelmaa(punkkuhuppelissa neulaa sormeen, jeejee). Paitsi että nyt kun näin sanon, niin tuskinpa tulen mitään ompelemaan. Muutenkaan ompeleminen ei toimintana oo meikätytölle mitään maailman luonnollisinta puuhaa... T: käsityöihme(köh).

Olin eilen muutenkin kauhea tuhlari. Ostin kaksi uutta kesäpaitaa sekä ihanan(?!) kesämekon ja aurinkolasit. Aattelin että onkohan sellanen mekko vähän liian hemppis mun tyyliin, mutta meinasin sitten, että eihän mulla mitään tyyliä ole ja siskon yllyttämänä latasin Visa Elektronia tiskiin siellä kaupassa. Ja silti jäi jopa rahaa tilille kaikkien ostosten jälkeen. Vois maksaa ens kuun vuokrankin jo valmiiksi, ettei pääse unohtumaan(/tili tyhjene sitä ennen), tai katotaan nyt.

Jotenkin vähän plaah olo. Telkkariakaan ennoo kattonu viime aikoina paljon paskaakaan. Jotenkin kai sitä tottui jo olemaan ilman töllöä sillon sen jälkeen kun ukkeli vei digipoksiksen mukanaan pohojoseen. Mä oon varmaan maailman tylsin ihminen; napotan kotona, juon teetä ja poltan tupakkaa, ja kehtaan vielä olla siihen ihan tyytyväinen, hehheh. Mutta mitä sitä turhaan säätämään, ellei ole pakko. Jos huvittaa tehdä jotain, ni sitten tehdään, ja jos ei, niin sitten ei tehdä.

Viime yönä näin taas jotain ihan outoja unia. Aamulla heräsin viideltä ekan kerran, ja ihmettelin että kello oli niin vähän. Toissa yönä näin unta, että joku oli saanut vauvan, mutta sitten se kuoli ja se laitettiin uuniin uunipellille paistumaan. Mistä noita oikeen kumpuaa...kummaa.

Nyt varmaan vois hetken koittaa olla tekemättä yhtään mitään, ja rentouttaa niskoja. Mun piti imuroida tänään, mutta sitten musta tuntui, että eipä paljon vois vähempää napeksia, ja jätin homman johonkin tulevaisuuteen. Että sellasta täällä. Ihan tavallista olemista vaan. Vähän ehkä väsyttää, ja aistin tosiaan pientä känkkäränkkää pääherneessä. Että laitetaas sitten kilttejä kommentteja tai muuten en takaa vastausten tasoa. Tai tietty eihän ole pakko kommentoida ollenkaan, niin kuin munkaan ei ole pakko näitä kirjotella(ai ei vai).

Mukavaa illanjatkoa itse kullekin taholle.

<3Hepoliini