Heippa.

Ja huomenta, heräsin juuri. Vissiin nuo yövuorot vievät sitten mehut ihmisestä vähän pidemmäksikin aikaa, koska vieläkin on niin jyrätty olo. Mä en ole edes ihan varma, mikä päivä tänään on, mutta kaippa se on sunnuntai, toivottavasti, meinaan jos nyt ei ole sunnuntai, niin mun pitäisi olla töissä.

Viime yönä en meinannut saada unta. Yöllä kahden aikaan kävin pihalla vielä tupsulla. Olin eilen iltavuorossa, koska olin vaihtanut yövuoroa seuraavan vapaapäiväni yhden tytsyn kanssa että se pääsi katsomaan Iron Maidenia. Mä vastaavasti sain siltä ensi viikon lauantain vapaaksi, mikä yhdistettynä siihen, että kinusin&ruikutin eilen yhdeltä toiselta typsyltä vielä sen ensi viikon perjantainkin vapaaksi, tarkoittaa että mulla on ruhtinaalliset neljä(!) päivää vapaata putkeen silloin! No sehän kuulostaa jo melkein kesälomalta... Että jos musta ei silloin kuulu välillä keskiviikko-sunnuntai paljon mitään (taaskaan), niin olen vaihtanut maisemaan, koska suunnittelen lähteväni "kesäretkelle"(sopii kysyä, että minne)... Jos en olisi saanut sitä perjantaita vapaaksi, niin enhän mä olisi täältä päässyt/ei olisi kannattanut mihinkään liikahtaa parin päivän takia.

Ukkelikin kävi sitten täällä, kuten jo varmaan totesin. Kävimme torstaina ennen mun työvuoroa Naantalissa kahvilla ja jutustelemassa. Sitten se heitti mut töihin, ja aamulla myös ystävällisesti haki ja toi koiran takaisin hoitoon kun lähti itse asioille. Sen takia tuollainen edestakaisin vekslailu koiran kanssa, koska alun perinhän A:n piti olla mulla hoidossa koko ukkelin Turussaoloaika, mutta koska sillä peruuntui pari menoa, niin parempi oli, että otti koiran sinne yöksi, ettei sen tarvinnut olla täällä yksinään vieraassa paikassa kun mä olin töissä. Mulla olisi aiemmin varmaan ollut enemmänkin sanottavaa tuosta ukkelin tapaamisesta näin ekaa kertaa eron jälkeen, mutta jotenkin tuntuu että nuo pirun valvomiset syövyttävät aivoja vieläkin, niin en osaa nyt oikein laittaa ajatuksia pakettiin. Sorry. Mutta musta tuntuu, että ukkelilla menee kuitenkin ihan hyvin. Ja hyvä niin.

Emmä tiedä, väsyttää(valivali). Pitäisi varmaan syödä aamupalaa, juoda aamuteetä ja tukkia keuhkoputket aamusavuilla, ei mulla tässä sen kummempaa ollut sydämellä. Halusin vaan sanoa teille huomenta ensin - huomenta. :)

<3Hepoliini