Huomenta.

Toista vapaapäivää tässä olen herännyt viettelemään. Yöllä pikkasen kiehahti päässä, kun luin ex-ukkelin lokia, kuten tarkkanäköisimmät (siis lukeeko tätä muka kukaan enää) saattoivat varmaankin huomata...hahhah.

Mä mietin vaan siinä sitten että vaikka kuinka senkin herran naama on aika-ajoin vituttanut, ja muutenkin, niin kuitenkin on tämän eron jälkeen halunnut ajatella toisesta ihan hyvää, eikä mulla kyllä ole ollut mitään pahaa hänestä nyt sanottavanakaan. Koskan olen päättänyt niin. Mutta nyt tietysti voisin päättää toisinkin, jos haluaisin. Tietyllä tavalla meni mielenkiinto pitää yllä jotain harhakuvaa jostakin hyvistä väleistä sen ukkelin lokituksen jälkeen, kun ilmeisesti tunne ei ole kovin kaksipuolinen. Ja sitä paitsi U, sun muistisi sen seksiasian suhteen taitaa olla aika harvinaisen valikoiva, vai pitääkö mun näin julkisesti muistuttaa sua senkin osa-alueen historiasta, pitääkö? Haluatko niin? Mitäh?

Että mistäköhän MÄ alkaisin tässä kertomaan, mikä mätti HEPOLIININ mielestä heppasen ja ukkelin suhteesta. Vartokaas, mistä mä oikein aloittaisin... No. Enpä taida jaksaa, ei se mitään kuitenkaan auttaisi. Vaikka kyllähän sellaisilla puheilla hyvin keraa säälipisteitä niiltä eronneilta akoil...siis mitäköhän mä olin sanomassa. Ehkä munkin pitäisi tuoda julki hieman omia näkemyksiä mun ja uun suhteesta ja sitten linkittää ne sen blokiin, ettei sen haaremille tulisi ihan LIIAN yksipuolista kuvaa ukkelin pyhimysmäisyydestä (muka) ja siitä, että U on ainoa, joka siinä prosessissa on joutunut kärsimään. Mutta niinhän se menee, että oli syy eroon sitten mikä hyvänsä, niin jättäjä on aina se kusipää loppujen lopuksi. Että ihan turhaan sitä alkaisi leukojaan tässä louskutella.

Mä taidan nyt keitellä lisää aamuteetä ja tilittää sitten sen jälkeen lisää (mitä mieleen nyt *hups* vaan sattuu juolahtamaan), jos siltä tuntuu.


<3Hepoliini