Moi.

Vapaapäivää tässä olen vietellyt. Kamalan nopeasti on päivä mennyt, vaikka en ole edes tehnyt paljon mitään.

Erehdyin sitten lukaisemaan tässä välissä EKSÄN blokia. Niin kyllä, hän kirjoittaa myös blokia. Sanotaanko, että pikkasen alkoi eräskin postaus siinä päätä keittelemään. Kertoi miten on nyt uuden ystävänsä kanssa leikkinyt "niitä leikkejä, joista lapset eivät itiedä mitään". No ei siinä mitään mutta, suora lainaus (sori vaan ukkeli, kyllä tekstin lainaaminen on ihan sallittua...) EKS-U: blokista: "No miksi tämän sitten tässä päädyin mainitsemaan taas johtuu siitä että (anteeksi vaan *) olen tajunnut kuinka kuollut meidän suhde oikeasti oli jo pitkän aikaa exän kans. Mukavaa pitkästä aikaa puuhata lakanoitten välissä kun näkee että toinen oikeasti nauttii.". Siis niinku, mitä VITTUA, mä ajattelin?! Mä en edes VIITSI näin julkisesti sanoa nyt, mitä mun tekisi mieli sanoa... Mukavaahan se tosiaan on puuhata lakanoiden välissä kun/JOS itsekin nauttii...nii-i, nii-i, mietipä sitä, senki totuudentorvi. Perkele.

Että hyvin näyttää toipumisprosessi siellä edenneen, hyvä niin. Siellä sitä opetetaan uudelle emännälle koiranhoitoa (sen koiran, jota mä pääasiassa aiemmin hoitelin). Ja U, jos luet tämän, niin voit oksentaa sieltä tietokoneeltasi ne mun/meidän valokuvat, ja lähettää ne ystävällisesti vaikka...ihan MINKÄLAISESSA muodossa kopioituna tahansa mulle tänne, kunhan vaan tulee perille, KIITOS. Olis vähän käyttöä niille.

Ja mitä tulee vielä tuohon lakanoiden välissä peuhaamiseen... No, enpä sano mitään, kun ei kuulu oikeen hepoliinilan tapoihin hekumoida julkisesti (ainakaan yleensä...KÖH)(vaikka mieli nyt tekisikin). Ei se kato U ole siitä ollu kiinni, ettei seksi olisi varsinaisesti maistunut(mullehan ei PERKELE vittuilla)... Mutta koska me ollaan niin eri planeetoilta (kuitenkin), niin mä en edes vaivaudu yrittämään selittää sitä sulle mitä tarkoitan. Tai sulle ja sulle...kaikkihan tään voi halutessaan lukea. Niinku myös sun blokias, kiitos vaan.

Että sellasta. "*Roiskis*...ja päiväjärjestykseen!". Kävin mä porukoitten luona tänään, mut muuten ollu vaan - kun saa päivät läpeensä muuten olla kuuntelemassa ja puhumassa, ni sitä haluaa(vai haluaako?) nauttia välillä hiljaisuudestakin. Mun piti vielä jostakin aiheesta "naukua", mutta vittuttais jos kiinnostais alkaa jauhamaan enää. Muutenkin vituttaa koko bloki tällä hetkellä, ja välillä mietin että jos lopettaisi koko paskan.

Vitun hyvää yötä.

<3Hepoliini

P.S. Revi siitä sit