Tämä uni oli jatkoa siihen mihin edeltäjänsä jäi. Näin se suunnilleen meni:

Olin tullut ulos talosta ja olin kai jonkinlaisessa puistossa. Puistossa siskoni pieni poika leikki hiekkalaatikolla jonkun yhtä pienen tuntemattoman tytön kanssa. Siskon poika alkoi puhua paljon, josta olin hämmästynyt, enhän ollut kuullut hänen puhuvan aiemmin niin paljon. Siskon poika muuttuu yhtäkkiä pieneksi tytöksi, jota kannan sylissäni. Olen kai kävelemässä bussipysäkille(?). Samalla kun kannan lasta yritän kirjoittaa puhelimella tekstiviestiä V:lle, jolta olin aiemmin saanut viestin missä oli punaisia sydämiä... Lapsi kysyy keneltä se viesti on ja yrittää kurkkia. Minä kerron keneltä viesti on mutta valehtelen ettei sillä ole mitään merkitystä minulle. Lapsi sanoo että kertoo T:lle(minun serkulleni), johon minä sanon että ei kannata kertoa koska se ei merkkaa mitään...

...Hyppään linja-autoon, joka kulkee vanhempieni luokse tarkoituksenani mennä heidän luokseen. Matkustan kohti vanhempieni kotia samalla kirjoittaen yhä sitä viestiä ja yritän itsekin laittaa siihen niitä sydämiä(!). Meinaan ensin istua bussin etuosaan mutta näen takavasemmalla V:n istumassa ikkunapaikalla yksinään. Menen istumaan hänen taakseen mielissäni että hänkin on autossa. V sanoo että luuli minun tulevan jo aiemmassa autossa. Samassa huomaan että V:n eukko istuukin hänen vieressään. Eukko kääntyy katsomaan minua tietämättä kuka olen, minä sanon hänelle moi. Eukko ei sano minulle mitään, puhuu V:lle alkaa pussailla ja kiehnätä tämän kanssa vaikka V näyttääkin tosi vaivaantuneelta... Minulla oli ollut tarkoitus ajaa bussilla V:n kanssa sen aikaa kun hänen täytyisi lähteä mutta nyt päätän jäädä seuraavalla pysäkillä pois. Alan kirjoittaa V:lle - yhä heidän takanaan istuen - viestiä, jossa kerron olleeni maalla ja lisäksi jotain mitä en muista. Tein myös sätkän autossa mutta päätin olla kuitenkin polttamatta sitä koska olin menossa vanhempieni luokse ja muuten haisisin tupakalle...ja hehän eivät tiedä että poltan.

Siinä noin suunnilleen kaikki mitä muistan.