Ärsyttää.

Ei varmaan pitäis kirjoittaa pikku huppelissa, mutta ärsyttää! Perkele. Ni minkäs sille voit sitten. Tekis mieli hakata vähän halkoja (vaikken osaakaan edes(osuu vaan melkeen jalkaan))

Huomenna menen puolen päivän aikaan vanhempien (minä luuserikas) kanssa katselemaan mulle jotakin välttämättömyyshuonekaluja jostakin. Ukkelikin oli tänään reilulla tuulella, ja lupasi jättää yhdistetyn dvd/cd/radio/ties minkä-laitteen mulle. Ihan kiva. Kiitos vaan. Saapa sitten kuunnella edes musiikkia ja radiota, tai jotakin.

Vituttaa... Mutta ehkä se menee joskus ohi. Ei varmaan pitäisi juoda mitään "näinä aikoina". Tai jos vielä korkkaisi sen punkkupullon, en ole sitäkään ehtinyt tekemään. Oletteko muuten huomanneet, että kovin monessa viinipullossa, jossa ennen on ollut "korkki-korkki", on nykyään kierrekorkki? Ai ette? No ei se mitään, on niissä kuitenkin.

Joo, mä korkkaan (kierrän auki) vielä sen pullon auki.

Ukkeli arveli, että MÄ olisin se, joka ensin "saa" meistä kahdesta. Siis todellakin, pokkaa oli tuollaista ilmaista ääneen hänellä. No...mulla ei ole koskaan ollut "tapana" harrastaa irtosuhteita, ellei ota huomioon muutamaa...öööh...poikkeustapausta. Tai siis paria...tai jotain. En nyt ala selvittämään. Mutta ei oo tapana raahata mistään baarista jotakin "peraa" tyydyttämään alapään kuumostusta. NIH!

Stna... Olispa jo huominen...kiukututtaa.

<3törky-Heppa