Jaahas. Taas yksi yksinäinen perjantai-ilta vietettävänä. Ukkeli lähti juuri töihin, tulee sieltä sitten joskus yöllä takaisin. Mitäköhän sitä oikein kehittelisi itsensä kanssa... jaa-a. Varmaan jotain niinkin kiinnostavaa kuin vaikka lokiin kirjoittelua :D

Meille tuli tänään uusi eläin. Tekokuituinen seepramatto. Sen osti ukkeli kaupaareissullaan äitin mulle antamilla hilusilla. Oli oikein edullinen jopa. Äitee tuossa eilen illalla laittoi tekstiviestin, jossa kertoi lahjoneensa mun pankkitiliä niinkin suurella summalla kuin sata euroa! Ou la laa, se oli kuulemma palkkiota siitä että kävin hoitamassa heidän kotiaan ja kastelemassa kukat. Lue suomeksi että kastelemassa kukat kerran ja siinä sivussa lajittelemassa postit. No eipähän pääse kukaan sanomaan halvaksi, tosin en ollut kyllä mitään rahaa siitä odottamassa. Sukulaisia yleensä autetaan ihan ilmaiseksi. Mutta kiitos äiti. Muuten ois jääneet viikonlopun ruokaostoksetkin tekemättä, mutta sitähän mä en sulle kerro.

No, oikein kiva matto on vaikka mulla onkin hieman ollut epäluuloisuutta tuollaisia eläinkuvioita kohtaan. Yllättävän hieno. Näyttää hieman tuftatulta villamatolta vaikka taitaa olla vain ihan tekokuitua. On se ainakin parempi kuin se entinen matto, mikä mun mielestä oli ihan kamala. Elukatkin kävi heti hinkkaamassa itteään siihen, otin jopa muutamia kuvia siitä uutuudenkarheana, eipä se kauaa sellaisena pysy. Imuroin ennen kuin se iskettiin lattiaan mutta taitaa olla jo täynnä A:n karvoja... Haaveissa olisi karvaton huusholli mutta eläinten kanssa eläessä se on vain kaukaista toiveajattelua. Niin kuin elämässä moni muukin asia...

...Käytiin A:n kanssa koirapuistossa pikaseen tuossa iltapäivällä. Aivan syötävän lutunen 3kk vanha rotikan pentu oli siellä meidän sessen kaverina. Muita siellä ei sitten ollutkaan. Mulle on tullut paha tapa jutella koiralle kotona niin kuin se tajuaisi. Ennen koirapuistoon menoa "selitin" sille että kaikki alkoholistit on perjantaina ryyppäämässä ja koirapuistossa on vain terve-elämäntapaisten koirat silloin. Ja siinähän se perkele nähtiin, kaksi koiraa parhaaseen ulkoiluaikaan, A ja rotikanpentu ;) Joo. Kyllä mulla viiraa vähän päässä, jos heräsi sellainen kysymys. Senkin kanssa oppii elämään :D

Kauheasti on tehnyt mieli taas tupakkaa välillä mutta en ole sortunut. Vielä ainakaan. Mietin tuossa että kaipa on mahdollista sekin vaihtoehto että hermot viiraavat vielä sen lopettamisen takia vaikka sitä ei osaisikaan heti yhdistää siihen. Meinaan kun on pinna ollut aika kireällä viime aikoina useammin kuin keskiverrosti...

Jees. Piristäkää joku mun iltaa vähäsen niin mä voin yrittää tehdä saman? Pliis :) Joo...toiveajattelua. Mä alan leikkiä nyt niillä mattokuvilla niin pitää laittaa sitten sellanen kohta kun kerkeän.

Hepoliini kiittää ja palaa taka-alalle

P.s. Mulla on soinut yks biisi päässä eilisillasta. Siinä lauletaan jotain "...mä saavuin aikaan paikkaan odotetun, o-oooo-oooo, en koskaan saata tietää, minne määränpääni tieni vie tää" tai jotenkin noin. Mikä se on? En saa päähän.