Heip!

Mä en nyt jaksaisi taas aloittaa tätä kirjoittelua inisemällä siitä, miten silmät lumpsii. No mutta, aloitan kuitenkin: silmät lumpsii, ahahaha...

Mä näin viime yönä unta, että blokkasin ja mesetin ja... Ja kun mä hetkellisesti käväisin tiedollisessa tilassa, huomasin että mun päähän perkele kelaa sanoja niissä unissa, mä "kuulin" ne "keskustelut", joita unessa kävin. Ja näin mä jotain muutakin unta, ja sitten aamulla oli ihan että huhhuijaa, ja mitäs tässä. Oliko selkeä? No hyvä, en kehtaa alkaa nyt rallattaa mistään kuumista aamuheräämisistä...hups. No, tietääpähän olevansa hengissä!! :D

Mulla on jo monta päivää soinut päässä tämä biisi. (Itse asiassa mä kuuntelen sitä nytkin...taas.) Vähän outoa, jollakin tavalla. Mä tykkään siitä viisusta kyllä kovastikin, ja tykkään myös hoilata sen mukana, varsinkin niissä kohdissa kun ne naisäänet tulee mukaan. Joo, en mä kyllä tiedä miltä SE sitten kuulostaa, heh.

Ukkeli lähti käymään postissa. Oli sitten tykännyt myydä navigaattorinsa nettikaupassa, ja lähti postittamaan sitä. Tarvitsemme kuulemma rahaa. Mä oon miettinyt, että olenko menettänyt viimeisen järjenhivenenkin (vai tullut lopulta järkiini), kun en jaksa koko ajan (ollenkaan) stressata yhtään mistään. Tässä sitä vaan mennään eteen päin ja murehditaan sitten kun on sen aika, eikä sitten kun joku niin määrää. Ja onhan se taas myymässä autoansakin. Mä sanoin piutpaut jo ajat sitten niille myyntihommille - kun mua aikasemmin mm. rahoittajan ominaisuudessa vedettiin niihin jutskiin mukaan - että mun puolesta vaihtaa vaan autoa niin tiuhaan kuin huvittaa. Kunhan mun ei tarvii ajatella mitään autoasioita. Ei niin sanotusti kiinnosta. Ja ei kai se mun tehtävä olekaan murehtia toimiiko, tai eikö toimi, se ja se auto nyt taas, vai ei? Enhän mä edes aja niillä...

Tuli tuossa mieleen, että enpä ole taas vähään aikaan piirtänyt mitään "järkevää", ja että pitäiskö taas tehdä joku kuvatus. Oisko jollakin jotain ideaa aiheesta?

Sori, ulosanti vähän nihkeää, mä meen kuuntelemaan musaa, kattelemaan kuvia, ja tekemään kaikenlaisia hommeleita, nyt kun saa hetken aikaa tässä olla rauhassa. Kun tuntuu, että yksi koko ajan tarkkailee, että mitä mä teen. Tai sitten mä olen vain harhainen, ja kuvittelen. Niin, joo, sain tänään YHDEN tekstiviestin (Jiiltä), niin heti se oli taas sellainen "epäilyttävä viesti", juu. Ehkä mun pitäisi sitten tarjoilla kaikki pikku "salaisuudet" (niin, mitkä...) sille yhdellä kertaa, niin se ois sitten siinä, ja asia selvä. Kato kun ei mulla saisi olla mitään omaa elämää. NIH. (oonpas mä taas tuhma, kun moisia puhelen..)

<3Hepoliini