Se syy miksi aloin juoda ja poltella eilen spontaanisti...

Mä tein "ukkelit", tosin hieman pienemmässä mittakaavassa, raapaisin vain hieman pintakerrosta... Eli leikin pientä salapoliisia. Mä tiedän, mä tiedän. Se on rumaa käytöstä... Mutta jokin pieni intuitio päässä käski tekemään niin (lue: epäluulo). Hyi mua. Mutta puolustukseksi sanon etten ole mitään posteja tai muita henkilökohtaisuuksia lukenut. Enempää en sano. Sanottakoon vain että "hieman epäilyttävää toimntaa havaittavissa". Miksiköhän se silti kirpaisee vaikka sitä ajattelee että ei se missään tuntuisi jos omalle kohdalle (taas) sattuisi. Kuvittelee että itse olisi(n) niin saatanan hyvä ihminen että ymmärrystä riittäisi. Itse asiassa sitä varmaan riittäisikin jos avoimesti kerrottaisiin mikä sen ymmärrystavoitteen kohde olisi. Ehkä se on juuri siinä että itse on joutunut maksamaan sen "hinnan" rehellisyyden muodossa, eli kun on "jäänyt kiinni", niin "tunnustuskin" on annettu... Tosin se olisi varmaan annettu muutenkin mutta siihenhän mä en saanut tilaisuutta silloin... Ja sitten asiat etenivät omalla painollaan suuntaan joka ei ollut ennakoitavissa (vai oliko)... Toki mä ymmärrän että joku muu toimii toisella tavalla ja pitää salaisuuden itsellään jos voi. Joillakin kai on enemmän menetettävää, enemmän pelissä. Ja jokainen toimii parhaaksi katsomallaan tavalla. Tai siten kuin kykenee.

Mä en nyt vaan ole yhtään varma että pitäisikö mun uskoa ukkelia vai ei. Kummasti näissä jutuissa nousee ne vanhat asiat mieleen. Kummasti munkin moraalikäsitykset alkoivat joustaa silloin joskus kun ukkeli nakkeli paskaa niskaan :D Toisaalta sanottakoon että mä oon kuitenkin loppupeleissä aika kesy tapaus tekoineni vaikka elämän polulta välillä onkin "hairahtunut syrjäpolulle"(tai ei sitä nyt ihan noinkaan kai voi sanoa). Tai mistä mä tiedän että olenko mä nyt syrjäpolulla ja se oikea tie onkin jossain muualla. Elämällä kai on tapana näyttää se ennemmin tai myöhemmin... Nyt mä sanoin sen just niin pahankuuloisesti kuin voi ja joku käsittää nyt väärin. En vaan jaksa miettiä sen pidemmälle. Heitän vaan kysymyksen että ovatko kaikki "hairahdukset" hairahduksia vai jotain muuta?

Nyt Simpsoneita ja nesteytystä.

P.S. Saa nähä minkä kauniin sadun ukkeli mulle kertoo asiasta *nauraa turtunutta ja ennenkin naurettua kyynistä(?) naurua*