Heip.

Olen "
haistapaska-tuulella" tänään (nyt kirjoittaessa ainakin). Ei ole pakko lukea jos haluaa säilyttää iloisen mielensä. Hyppää yli jos siltä tuntuu, eipähän pääse sanomaan etten varoittanut että tuleva kirjoitus on pelkkää sittiä. Ainakin tunnetilaltaan...

Edelliseen kirjoitukseen viitaten lainaus kommentoija "Kristiinalta" aiheeseen toisen naisen mustasukkaisuus: Nuo mustasukkaisuuskolmiodraamat on varmaan sen boolin syytä ja ehkä hiukan sun tod.näk. eläväisen luonteen eli olet mahdollinen uhka tälle naiselle.(?)
Siis mitä vittua, mun eläväisen luonteen syytä?? Pitäiskö mun sitten olla jotenkin vähemmän eläväinen että ämmä kokee olevansa ns. "turvassa". Sitä paitsi sen jälkeen mitä se oli tilittänyt mun selän takana, saisi olla saatana kiitollinen että sai ylipäätään tulla tänne, MUN kotiini istumaan. Mutta siinä Kriistiina oli oikeassa että booli todellakin irroitti joidenkin kielen kannat. Kaippa se on joittenkin ämmien(tämä vaimohenkilö) vaan vaikea tajuta että jotkut naiset tykkää joskus enemmän jutella (joidenkin) miesten kanssa, kuin käydä jotakin vitun akkojen selän takana paskanjauhamisia. Täällä meinaan nyt sattui olemaan miehiä paikalla... Olkoonkin se sitten joku yleismaailmallinen uhka (hieman kärjistettyä kai, eikä lausahdus varsinaisesti liittynyt edes ko. tapaukseen ;)). Mua ei oo koskaan sellanen (seläntakanapaska, tosielämä(vain lokissa ;)))  kiinnostanut ja yleensä se valitettavasti menee siihen naisten kesken. (Kuten taas nähtiin mutta vaan naaman edessä tällä kertaa). Juu, hieman kärjistettyä taas...En kai mä noin oikeasti ajattele, enhän.  Kyllä mä osaan jo valita seurani. Ennoo vittu NIIN yksinäinen että kaipaisin jotain kusipäitä mun elämääni riehumaan. Ja sen mies on oikeesti NIIN paha junttiääliö, jos näin nyt saa sanoa(ei kai pitäis sanoa), että mulla ei voisi olla yhtään vähempää mitään yhteistä sen kanssa. Siis ei voisi vähempää kiinnostaa. Mutta ilmeisesti mun liian eläväinen luonteeni on erehdyksessä onnistunut puhuttelemaan tai jopa katsomaan ko herran suuntaan niin siitä voi vaimo sitten repiä jotakin draamaa? Jos multa kysytään, niin oman miehen ex-työkaverin kolmekymppiset ei ole se paikka, jossa aletaan selvittelemään tuollaisia asioita.

Kaiken lisäksi ukkeli mökötti jouluaattoillasta varmaan eiliseen iltaan asti. Ja en voi olla ajattelematta että tämän rouvan (juu, olivat menneet naimisiin jo syyskuussa, mutta kukaan ei sanonut mitään ennen lauantaita) avatumiset olisivat osasyyllisiä tähän mökötykseen. Eli parhaassa tapauksessa ukkeli nyt kuvittelee että mulla ja tämän höyrypään miehen välillä olisi oikeasti tapahtunut jotakin. Että kiitti vaan vitusti että tuolla tavalla horjutetaan toisten ihmisten elämän haurasta tasapainoa. Mä en meinaan yhtään kaipaa nyt mitään lisäriitoja tai kahnauksia tähän enää lisäksi, perkele. Jos suoraan sanotaan niin voisi ukkelikin valita kaverinsa vähän paremmin. Toisaalta, mitäs ne sanoo ihmisistä ja niiden kavereista. Joku muistaa, jonkun hyvän sanonnan? Ainakin muistan jonkun sanoneen että ellet tule miehen/naisen kavereiden kanssa toimeen niin tuskin tulet pidemmän päälle toimeen sen henkilönkään kanssa. Että sellaiset kaverit kuin ihminen ite? 

No, oli miten oli. Nyt ukkeli on juuri sen samaisen kaverinsa kanssa kahvilla. Oikeasti, musta se kaverin vaimo on ihan "kiva ihminen" (jos tuon vuodatuksen jälkeen sitä kukaan uskookaan) mutta meillä ei taida olla oikein yhtään mitään yhteistä. Lauantaina tämä ukkelin kaveri alkoi taas muistella sitä miten mä (niinkö se meni?) vein meidät sinne setan diskoon silloin kun olimme kolmisin baarissa. Ja mä muistutin miten mä sanoin niille että voivat painua kuuseen ahdaskatseisine ajatuksineen. Ja sitten ne räkätti oikeen porukassa kun oli muka niin hauskaa kun olivat lähteneet homopaikasta ja mä olin jäänyt sinne. Ja sitten mä mietin että onko ukkelikin oikeesti samanlainen ääliö(?) ajatuksiltaan kuin kaverinsa ja kiitin luojaani ettei lesbokaverini ollut paikan päällä. Tuollainen jos mikä on junttia ja lapsellista, PASKAA. No, muistelen kyllä vittuilleeni jotakin sen suuntaista mutta kuka mua nyt kuunteli. Mä en perkele minkään natsien kanssa kaveeraa. Piste. Eikö se oo nykyaikana ihan sama kuin sanoisi että kaikki neekerit voi painua sinne savimajaansa mistä ovat tulleetkin, ja kukaan ei ainakaan julkisesti nykyaikana pidä rasismia rodun mukaan mitenkään yleisesti hyväksyttävänä, eihän? Ei ainakaan kukaan järkevä ihminen. Mun mielestä. Perkele. Sama kun sanoisi että pysyis ne "lappalaiset" siellä Lapissa eikä levittäytyis tänne meidän Etelä-Suomeen. Eikö. Kuulostaa hyvältä? No ei kuulosta...

Sitten mitä tulee siihen ukkelin mökötykseen. Yritin muutamia kertoja kysyä että "mikä on", "mikä painaa mieltä kun mies noin murjottaa". Luuletko että mitään vastausta sain. Ja sitten tuli sellainen olo että se olisi (taas) jotenkin mun vika että hänellä on paha mieli. Mä sitten ajattelin että perkele kertoo jos on kertoakseen, en ala tenttaamaan. Olenpahan ainakin kysynyt. Ja jos vastaus on että "ei mikään" niin sitten mä oletan että mikään ei vaivaa. Turha sen jälkeen mököttää enää mitään. Mä sanoin sille että ellei ala hymyä irtoamaan niin tää on viimeinen joulu, mitä vietetään :D Kevyttä kiritystä mutta vituttaa mun ensin pitää valmistella saatana synttärit ja joulut ja sitten kun ON se JOULU niin sitten näytetään hapanta naamaa. Yrittäis edes näytellä onnellista, niin mäkin teen ;D Mut mä olenkin parempi näyttelemään, ilmeisesti...vitsivitsi, piti sanoa, ettei kukaan vedä hernettä nenään. Vai oliko se vitsi.

Mä lopetan nyt. Enköhän saanut vähän höyryjä purettua. Lisää tulee myöhemmin jos tarve vaatii. Ei kiinnosta nyt tilittää mitään "tein sitä ja tätä" koska mitään merkittävää ei ole tapahtunut. Paitsi että kohta menen syömään jotakin. Ai niin, sain mä MP3-soittimen joululahjaksi eli nyt pystyn kuuntelemaan musaa ilman että koko talouden tarvii sitä kuunnella. Oppis vielä käyttämään sitä. Muutenkin sain ihan liikaa lahjoja, ja mä kun niin yritin sanoa että mä en tarvii mitään. Mutta on se soitin kyllä aika kiva :)

Sori kun kaadoin paskaa silmies eteen... Ei armollinen uskollinen lukija ole mikään hepoliinin kaatopaikka, eihän...

silti,
<3:lla hepoliini