Iltaa!

Sain SusuPetalilta tällaisen tunnustuksen. Mä olen ihan otettu, mua kun ei ole koskaan oikeen siunattu minkäänlaisilla kunniakirjoilla, vaikka kuinka hartaasti toivoinkin eka- ja tokaluokalla hymytyttöpatsasta. Mutta eihän sitä tällaisille hapannaamoille annettu koskaan. Siispä lakkasin toivomasta. Mutta tällainen ja ISO kiitos! :)

1447806.jpg


1. Sinun tulee jakaa tämä tunnustus 5 blogille, joilla sitä ei vielä ole.
2. Jokaisella blogilla tulee olla tarkoitus!
3. Tunnustuksen saaneiden blogien tulee linkittää takaisin tälle sivulle!
4.  Tunnustuksen logon täytyy näkyä blogissa ja logosta on oltava linkki takaisin tähän blogiin.



Ainakaan vielä äsken kun tein kierroksen, en huomannut että seuraavilla olisi tätä tunnustusta vielä. Ohjeista en ole varma että ymmärsinkö oikein, ja vaikeaa oli taas valita vain viisi, mutta yritin, ja sain kuin sainkin kasaan viisi tarkoituksellista lokia(niitähän olisi paaaljon enemmän). :)

Heli, Anis, Minna, Kaalimaankakara ja viimeisenä muttei vähäisimpänä Tuntematonblogilas. Haluatteko perusteluja? Taulun saa joko ottaa vastaan tai olla ottamatta, ihan miten kohde itse haluaa. Tietysti. Näillä kaikilla on ja on ollut mulle tarkoitus. Ollaan sitten mystisiä, eikä perustellakaan tarkemmin. :D

<3 Hepoliini

P.S. Mä vielä pohdin noita ohjeita täällä... Pitkät piuhat?