Howdy.

Kuka haluaa oppia tehokkaan (ja pakotetun) tavan treenata etenkin ylempiä vatsalihaksia? No ootappa, niin yskäisen pari kertaa siihen suuntaan: "Köh...KÖÖÖÖH!!". Nyt pitäisi yskän, eli vatsalihastreenin siemen olla kylvetty sisuskaluihinne, joten onnea vaan valitsemallanne tiellä. Haluaisin kuitenkin muistuttaa, että ulkonäkö tai kuntokaan ei ole kaikki kaikessa, eli olikohan nyt ihan saakelin järkevää antaa mun köhiä päälle, häh?

Sillä vaan, kun mulla on oikeasti vatsalihakset ihan lopussa tämän köhimisen johdosta, ja asiasta jotakin positiivista etsiessäni, totesin saaneeni samalla aika kovan vatsalihastreenin yskiessäni. Harmi vaan, ettei mulla ole vapautta valita, haluanko nyt treenata vai en.

Äiti kipaisi päivällä tuomassa mulle setin erinäisiä lääkkeitä. Ihan oma-aloitteisesti halusi käydä apteekissa. Poteekohan se jotakin (uudelleen) herännyttä hoivaviettiä mua kohtaan, kun koko ajan pitää olla hyysäämässä. No, sitten se pölähti tuonne eteiseen kesken parhaiden tietokoneellisten sessioiden, mukanaan pussillinen lääkepaketteja. Mä niitä paketteja siinä katselin, ja kun en nähnyt yhtään pulloa siellä, kysyin että missäs mun yskänlääke (joka oli se pääasia sieltä apoteekista) oikeen on. "Nämä tabletit ovat yskänlääkettä", sanoi äiti reippaasti ja sairaanhoitajamaisesti (sellaisen sairaanhoitajan tavalla, joka pääsee vuoden päästä eläkkeelle). No kerta se on ensimmäinenkin, kun näkee yskänlääkkeen tiivistettynä pillerin muotoon. Sitten sain myös nenäsumutetta, jonka haittavaikutuksiin kuuluu mm. "näön sumenemista"(!!!) ja vaikka mitä. Ja ensin se piru oli meinannut ostaa mulle KODEIINIpitoista yskänlääkettä, kunnes oli "muistanut" että mä olen sille allerginen. No KÖH! Tai sitten se vaan ajatteli, että säästyispä sillä "harventamisella" muutama euro kukkarosta eläkepäiviäkin varten...mutta tuli kuitenkin toisiin aatoksiin.

Ja sitten. Ukkelilla oli se "koe" tänään ja se ei päässyt siitä läpi... Aika surkeaa, jos näin nyt vaan todetaan, se kun pahimmillaan voi vaikeuttaa aika montaa muutakin asiaa (myös mun elämässä, ehkä). Tosi kurja homma. Muuten sillä oli mennyt ihan hyvin, mutta sitten oli töpännyt aika pahasti tavallaan, ja se oli sitten siinä. Jooh. Ei viitti tilittää siitä nyt enempää...ettei mennä "yli rajan" (taas). Kuhan nyt sanoin. Mutta toivottavasti se homma selkiintyy pian...

Jeps, tässähän tämä. Mä menen nyt syömään ja yskimään yskänappia naamaan. Puspus. Niin joo, tänään on taas Suomen peli, joten täällä huudetaan taas, arvon naapurit. Mä tosin (ehkä) hakkaan vaan käsiä reisiä vasten... :D (ja kiljun)

<3Hepoliini