Howdy stranger.

Tässä on päivä vierähtänyt siskonpojan syntymäpäivillä tuolla tois pual kaupunkii. Mä annoin lahjaksi kirjan, ja ukkeli antoi auton. Ukkeli ei tosin tullut edes paikan päälle, koska ei halunnut tulla, siitä syystä, ettei olisi tullut mitään kiusallista tilannetta...

..No. Mä sitten otin vastaan sen kiusallisen tilanteen, kun kummatkin isovanhemmat olivat lähteneet, ja toinen isoveljistä päätti kysyä, että milloinkas se muuttopäivä TEILLÄ sinne Kuopiohon mahtaa olla. Hetken aikaa olin mielessäni, että voi saatana, mutta sanoin sitten, että mä en ole muuttamassa mihinkään, vaan ukkeli muuttaa yksin. Se oli hyvin pitkälti siinä.

Kotiin päästyäni sisko päätti vielä soittaa, ja kysyä, että mikä meininki. Mä en nääs ollut sille vielä itse ehtinyt sanoa mitään, vaikka se (yllätys) oli jo kuullutkin siitä asiasta. Kuulemma oli osannut odottaa sitä muutenkin. Kertoi myös, että oli hieman kouluttanut miedän äitiä noista jutuista (plus viime kesästä...köh), ei siitä sen enempää... Mutta hyvä oli, että olivat puhuneet, ja kiva oli myös kuulla että olivat keskustelleet.

Musta tulee varmaan tätä menoa joku juoppo, mutta taas on tullut juotua. Muun muassa eilisiä kuoharijämiä, ja sen sellaisia... Tupakkaakin vedän taas kuin vanha tekijä. Veljeltäkin pummasin - kun se heitti mut kotiin - yhden, ja siinä samalla juteltiin, tosin vain aika vähän. Harmi, että se asuu vähän kauempana, musta kun olisi kiva nähdä tuota nuorempaa isoveljeä vähän useamminkin. Se sanoi siinä kun kyytsäili mua, että tervetuloa hoitamaan sen koiraa, jos tulee koiranhoidosta vieroitusoireita. Mä uhkasin, että muutan sitten sen luokse asumaan, johon se, että pitää sitten joku telttavuode mua varten hommata. Mikä ihme on sitä paitsi edes joku telttavuode??

Jooh. Taidan mennä tupakille. Kuuntelen Lauri Tähkä&Elonkerjuuta tässä samalla. Sitä samaa, mitä olen huudattanut aika ajoin pitkin talvea tuolla pitkin lenkkipolkuja...

<3Hepoliini