Huomenta.

Hyvää äitienpäivää kaikille äideille, ja etenkin omalleni. Eilen kun kävin köhimässä vanhempilassa, niin äiti antoi mulle vapautuksen tähän päivään kohdistuvasta mahdollisesta kyläilystä äitienpäivän merkeissä kipeystilaani viitaten. Ja kai sitä pitää sairaanhoidon ammattilaista sitten uskoa, ehkä...

Tällä hetkellä ei ole kuumetta (vielä) mutta muuten olo on aika persesuolesta, jos suoraan sanotaan. Yskin tätäkin kirjoittaessa keuhkojani pihalle. Aivotoimintakin tuntuu jotenkin hidastuneen. Ukkeli kävi äsken hakemassa kellarista jotakin tavaroita ja lajitteli niitä "sulle mulle- tyyliin". Mä sitten melkeen tirautin pikku kyyneleet sohvalla Pieni talo preeriaa katsoessani, en tosin sen ohjelman takia. Tuli vaan hetkeks jotenkin tosi väsynyt olo...

Kaiken kukkuraksi mä olen luvannut auttaa ukkelia sen muutossa mutta jos mä tässä kunnossa olen vielä parin kolmen päivän (apua!!??) päästä, niin hyvinpä siinä auttelee. Mä lupasin jopa lähteä sen mukaan hakemaan Kuopiosta sitä muuttoautoa keskiviikkona... Piru, siihen on tosiaan enää kolmisen päivää.

*yskii yskii*

Ei nyt jaksa tilittääkään mitään, koitan parantua ja silleen. Jep.

<3Hepoliini

editti(perkele)P.S. Indian